Sunday 19 May 2019

Kata sayang ulamak tpi kereta Mufti Perlis pun walaun pi bakar? MasyaAllah..dengan upah RM500 sanggup pi buat keja bodoh ni ke! Celah mananya Islam dibuli ISMA oii? Dgn kekuatan fizikal dan mental Tun M masih relevan untuk rakyat Malaysia menumpang kasih [Video KELEPET TANAH TENTERA DEMI KEHENDAK POLITIK]

Isnin, 20 Mei 2019
Jom Channel
Akibatnya,ada projek yang lewat sehingga 11 tahun. Kerajaan menanggung kerugian sebanyak RM515.21 juta berdasarkan kepada perlanjutan masa projek yang gagal disiapkan segera, kontrak tambahan yang tidak termasuk dalam perancangan, dan penetapan nilai tanah gantian yang lebih rendah daripada harga semasa yang dinilai Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta, menurut laporan. Beliau menyatakan kebimbangan, bahawa kedudukan strategik pertahanan negara terjejas, disebabkan kegagalan projek yang akan mengancam keselamatan Negara. Antara kepentingan politik yang ditemui dalam siasatan tersebut ialah Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan Kementerian Pertahanan bersekongkol membina empat kem tentera sebelum Pilihan Raya Umum ke-14 untuk membantu kemenangan BARISAN NASIONAL.
Kes bakar kereta Mufti Perlis Dr Maza
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Kes bakar kereta Mufti Perlis Dr Maza.
*Rupanya ahli unit amal DAP. Patut Dr Maza tanya terancam Islam juga..

Pakatan Harapan Supporters
*Maaf cakap Bahasa Antonomasia/Kiasan
Polis telah memberkas seorang lelaki yang dipercayai terbabit dalam perbuatan membakar kereta rasmi Mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin pada 22 Mac lepas.
Bernama.
Otai BERSIH
Kata sayang ulamak tpi kereta Mufti Walaun Pas bakar. Korang ni iblis ke setan haa?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Pakatan Harapan Supporters
Islam agama rasmi. Ada JAKIM & Jbtn agama setiap negeri. Tiap2 tahun sekitar RM1 bilion peruntukan utk Islam. Ada 9 sultan sbg ketua agama Islam. PM pun Islam, TPM pun Islam (siap pakai tudung lagi)...

Celah mananya Islam dibuli Isma oii?
Tun M sebentar tadi singgah membeli juadah di Bazar Ramadan Kg Datuk Keramat Kuala Lumpur.
Cara Tun M satuni rakyat dengan cara walkabout amat berkesan kerana rakyat dapat merasai aura Tun M iaitu Pemimpin Tertinggi yang paling tua di dunia. Dengan kekuatan fizikal dan mental Tun M masih relevan untuk rakyat Malaysia menumpang kasih.

Imej mungkin mengandungi: 9 orang, orang senyum, orang berdiri dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 7 orang, orang berdiri dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 7 orang, orang senyum, orang berdiri

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena