Friday, 17 May 2019

Muka Mintak SELIPAR Elok pecat jela mamat ni! Yapeim & PTPTN Menteri sila HADAM..Erk, Timb CEO PTPTN yg beri idea nak kembalikan sekatan ke luar negara? Wan Saiful, kalau nak cakap pakai AKAI sikit atau ko ni betul2 tiada idea [Video YaPEIM总监疑威胁员工 若投选希盟将丢失饭碗]

Sabtu, 18 Mei 2019

Pendedahan skandal mampu pulih imej Yapeim, kata Mujahid

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Elok pecat jela
Kami Viral
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk dan teks
Kelemahan paling ketara kerajaan PH ialah menyimpan barua-barua bosku..
Pakatan Harapan Supporters
Menteri sila HADAM!
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: teks
Otai BERSIH
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Timb CEO PTPTN beri idea nak kembalikan sekatan ke luar negara? Itu yang susah bila barua bosku masih ada dalam kerajan PH.

Wan Saiful: Saya secara peribadi pun tak setuju


Pengerusi Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN), Wan Saiful Wan Jan menegaskan bahawa dia secara peribadi tidak bersetuju dengan cadangan mengembalikan sekatan perjalanan terhadap peminjam yang gagal membayar hutang.
Dipetik Berita Harian, Wan Saiful menafikan cadangan berkenaan datang dari PTPTN.
Jelas Wan Saiful, cadangan itu adalah hasil perbincangan antara PTPTN dengan kumpulan tertentu dalam rundingan meja bulat sebelum ini.
"Kita (PTPTN) belum menyatakan keputusan sepenuhnya lagi kerana ia masih di peringkat rundingan, cuma rakyat tersalah faham seolah-olah PTPTN sudah bersedia untuk melaksanakannya berdasarkan laporan sebuah portal berita semalam.
Malaysiakini.
Wan Saiful  ko ni betul2 tiada idea.
Imej mungkin mengandungi: teks

2 comments:

Lone ranger pomen said...

Muka mintak selipar tu elok bagikan safty boot size 44 aku je. Jenis takde maruah. Geng songkok tinggi gak ni. Jenis akan jilat sape je yg hulur mangkok berisi dedak. Melayu tak guna.

نور said...

Untuk mengelakkan risiko sabotaj mereka yang pro Umno-PAS perlu di ajak berdebat supaya mereka sedar perkara sebenarnya dan jika masih tak rasional singkirkan je

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena