Tuesday 28 May 2019

Mana Terowong & MANA NAK LARI NAJIB! Peguam kes Adib tak patut tarik diri, kata Dr M [Video Buang masa layan Najib, Mana terowong Guan Eng?]

Selasa, 28 Mei 2019

Projek terowong di dasar laut. Cariknya di atas darat.. 
Sebelum tanya “mana terowong?” cuba tanya “otak mana.. otak...?”
Najib Razak dgn bodoh x dpt di pisahkan...bodoh dia luar biaser..biaser..
Imej mungkin mengandungi: 6 orang, orang senyum
KANTOI LAGI NAJIB !!.. Hari ini saksi2 bgtau di mahkamah Najib sendiri nasihatkan SRC International dapatkan dana dari KWAP dan Najib luluskan berbilion dalam bentuk pinjaman...
Patutler Najib beriya2 sgt nak duit pencen pesara rakyat RM4 bilion tu.
Dah tahu siapa dalang di sebalik tabir skandal SRC RM42 juta tu..
MANA NAK LARI NAJIB.

Peguam kes Adib tak patut tarik diri, kata Dr M

Peguam Syazlin Mansor tidak sepatutnya menarik diri daripada prosiding inkues kematian anggota bomba Allahyarham Muhammad Adib Mohd Kassim walaupun beliau diarahkan tarik diri daripada mewakili Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan dan Jabatan Bomba, kata Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad.
Beliau berkata, Syazlin seharusnya meneruskan tugasnya sebagai peguam bagi keluarga Allahyarham Muhammad Adib jika betul ingin mencari kebenaran dalam kes itu.
“Peguam negara sudah mengeluarkan kenyataan apa yang berlaku. Peguam ini adalah peguam keluarga Adib. Lepas itu jadi peguam kerajaan. Mana boleh. Sebab kerajaan melalui prosiding itu ingin tentukan sebab-sebab Adib meninggal dunia.
“Pihak yang memilih peguam itu tidak sedar, dia sudah menjadi peguam untuk keluarga Adib. Apabila sudah diketahui, dia mesti tarik diri daripada mewakili kerajaan dan terus jadi peguam untuk keluarga Adib, tetapi dia tarik diri daripada semua dengan beranggapan ingin mencari kebenaran.
“Kebenaran boleh dapat dalam mahkamah kita. Sekarang ini perdana menteri tidak lagi berkuasa di mahkamah. Kalau kita tidak percaya di mahkamah, kepada siapa kita ingin percaya untuk buat keputusan?” katanya.
Malaysiakini.

1 comments:

nick said...

Najib ni melayu paling korup dan paling bodoh kat Mesia ni. Sapa yang bodoh nak percaya dengan cakap2 sang penyamun ni lagi? Dulu macai2 UMNO yang sibuk berkokok kononnya ada kes rasuah projek terowong tetapi sekarang bila pengadu dari Gerakan dah tarik balik dakwaan tu sebab fitnah dan menipu, Najib cuba nak buat lawak bodoh kononnya terowong tak wujud. Najib ni memang bodoh sebab cari terowong kat tepi pantai sedangkan terowong tu kat bawah laut. Kebodohan Najib ni umpama mencari ikan kat padang pasir sahara, bodoh tahap dewa. Cari terowong bila projek dia sendiri yang dok tangguh2? Najib memang boss! Boss segala kebodohan dan boss segala penyamun! BODOH GILA BOSSKURR...

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena