Tuesday 21 May 2019

JANGAN BUAT-BUAT LUPA kencing BN 5 tahun berkarat kerak..Nak buat rumah 1 juta kununn! Tatapi kenapa PAS masih sokong gila melekat dgn UMNO? SPRM mungkin panggil Zahid & Tidak kurang 70 kertas siasatan dibuka sehingga kini [Video BENARKAH NAJIB DAN ZAHID BAKAL DISINGKIR DARI UMNO?]

Selasa, 21 Mei 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
JANGAN BUAT-BUAT LUPA kencing BN 5 tahun berkarat kerak..
Nak buat 1 juta tapi siap cuma suku sahaja. Baki 3 suku tu dah rembat masuk poket mana?
Tak heranlah kenapa PAS masih sokong gila melekat dgn UMNO. Nak nampak halal perguna alasan 'perpaduan ummah'.

Itupun Umno & PAS bermati-matian berusaha untuk memastikan BN kembali berkuasa selepas PRU15, kenapa?
DAH LAMA KENA KENCING BN MASIH LAGI TAK SEDAR-SEDAR!
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang senyum, teks
MASIH INGAT !!.. MANIFESTO BN PRU13 "Pembinaan 1 juta Rumah Mampu Milik".
Setelah 4 setengah tahun memerintah baru siap 255,341 rumah sahaja?
Baki 744,659 rumah tu bila nak siapkan?
BN DAH LAMA KENCING HANCING DULU, kenapa UMNO PAS jadi bisu!
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Zahid Hamidi, Hishammuddin Hussein antara individu dijangka dipanggil beri keterangan berhubung isu Land Swap -Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
UMNO sapu RM300 juta duit rakyat lagi!

SPRM mungkin panggil Zahid

Presiden Umno yang sedang bercuti, Dr Ahmad Zahid Hamidi, mungkin akan dipanggil Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tidak lama lagi bagi membantu siasatan kes pertukaran tanah (land swap) Kementerian Pertahanan.
Ditanya mengenai hal itu, Timbalan Ketua Pesuruhjaya SPRM Azam Baki berkata sesiapa saja yang dilihat ada kaitan dengan kes yang sedang disiasat itu akan diambil keterangannya.
"Saya kena tengok dulu (keperluan memanggil Ahmad Zahid) tapi saya tak tolak kemungkinan itu.
"Sesiapa saja yang terlibat, SPRM akan panggil," katanya kepada media di Kuala Lumpur hari ini.
Untuk rekod, sebelum ini Ahmad Zahid pernah dilantik menjadi menteri pertahanan. Beliau berkhidmat di kementerian itu dari 2009 hingga 2013.
Terdahulu Azam berkata SPRM sudah menyiasat kes pertukaran tanah tersebut sejak beberapa bulan lalu ekoran dua aduan dibuat Kementerian Pertahanan kepada agensi terbabit.
Katanya SPRM juga meneliti laporan audit mengenai 16 pertukaran tanah melibatkan Kementerian Pertahanan yang didakwa meragukan, selain menyebabkan kerajaan kerugian sebanyak RM500 juta.
70 kertas siasatan
Azam memberitahu sebelum ini SPRM juga menerima aduan daripada wakil seorang lagi bekas menteri pertahahanan, Hishammuddin Hussein.
Anggota parlimen Sembrong itu berkhidmat sebagai menteri pertahanan dari 2013 hingga 2018.
Menurut Azam setakat ini belum ada tangkapan dibuat kerana SPRM masih di peringkat meneliti laporan yang diterima bagi melihat unsur-unsur kesalahan yang berada dalam bidang kuasa agensi terbabit.
Berkenaan siasatan terhadap kakitangan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Pulau Pinang yang disiasat kerana disyaki menerima suapan pihak tertentu, Azam berkata siasatan sudah di peringkat akhir namun belum disempurnakan sepenuhnya.
Katanya tidak kurang 70 kertas siasatan dibuka sehingga kini.
"Saya jangkakan selepas Hari Raya Puasa ini - atau mungkin sebelumnya - akan ada beberapa kes dibawa ke mahkamah," katanya.
Sementara itu ditanya mengenai siasatan projek pembangunan Taman Rimba Kiara, Azam berkata, SPRM menafikan badan itu tidak bertindak atas aduan yang dikemukakan.
Katanya penyiasat SPRM sudah diarahkan untuk mendapatkan maklumat lanjut daripada pihak tertentu.
Katanya SPRM akan mengemukakan hasil siasatan kepada Jabatan Peguam Negara untuk tindakan selanjutnya.
Malaysiakini.

1 comments:

Amisha said...

Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena