Friday, 17 May 2019

Akai ada ka? Org² PTPTN mcm ni yg menteri simpan lps tu depa tanya "Kenapa sokongan kepada PH menurun?" Kenapa PAS kerap sgt suka tarik balik saman ek? [Video KARTEL DEDAK PERLU KAWALAN AKTA DANA POLITIK]

Sabtu, 18 Mei 2019
Jom Channel
Zaharuddin: Misi saya mudah. Saya nak distancekan (jauhkan) perbuatan mendedak ini daripada dilibatkan PresidenPAS, Majlis Syura Ulama dan Pas Pusat itu sendiri." Beliau memberi amaran jika sekiranya kewujudan kartel dedak PAS ini tidak didedahkan, mungkin akan tersangkut sekali dengan perbicaraan Dato' Seri Najib Razak mengenai kes SRC International berhubung tuduhan pengubahan wang haram di bawah AMLATFA. Katanya kenyataan Nik Abduh dan sekutu-sekutunya boleh digunakan oleh KerajaanPAKATAN HARAPAN untuk mendakwa bahawa kepimpinan tertinggi PAS mendedak. "Kerajaan PAKATAN HARAPAN suka berhukum dengan persepsi media bukan dengan mahkamah yang telus" dakwanya.
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 7 orang
Otai BERSIH
Mazlee dah keluarkan kenyataan PTPTN tak laksanakan sekatan pagi tadi. Wan Saiful pun tetap kena bertanggungjawab juga. Mastura ni ketua dasar & operasi PTPTN merangkap Timbalan Pengerusi PTPTN.
Jika berlaku sabotaj dari dalam, tak boleh salahkan kerajaan Malaysia, juga tak boleh salahkan penjawat awam yang berpangkat bawah. Cuma kenapa perlu sabotaj? Bukan kah anda ada keluarga yang nak disara? Jika anda setia pada UMNO. Ada kah waktu susah anda UMNO akan bantu? Setia lah pada keluarga anda, amanah dan tanggungjawab itu sangat lah berat. Fikir baik-baik sebelum nak sabotaj sesuatu. Nak buang sesuka hati tak boleh, tapi kalau dah UMNO, tetap jahat dan bodoh
Saya tak boleh nak komen lebih lagi...terpulang pada rakyat untuk menilaikan sendiri.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Org² mcm ni yg Menteri simpan lps tu depa tanya "Kenapa sokongan kepada PH menurun?" Akai ada ka?
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Kenapa PAS kerap sgt suka tarik balik saman ek?
Sebelum nak saman dulu, tak buat homework ka !!
Krikk.. Krikk.. Krikk.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena