Friday 5 April 2013

Calon Parlimen Tambun - Ketua Sri Kandi PKR, Siti Aishah Sheikh Ismail...Inai Masih Dijari...

Sabtu, 6 April 2013
Calon Parlimen Tambun
Ketua Srikandi KEADILAN, Siti Aishah Shaik Ismail

Rupanya ini penyebab DSAI melupakan hasrat untuk bertanding di parlimen Perak pada PRU 13.
Anwar berkata, beliau tidak sampai hati untuk tinggalkan Parlimen Permatang Pauh yang telah sebati dengan jiwanya kerana di sinilah perjuanganya bermula, jatuh bangun dan sebagainya.

Tambahan lagi, disebabkan diwaktu disumbat ke dalam penjara ekoran tuduhan meliwat, rakyat Permatang Pauh tetap berpendirian teguh dengan memberikan sokongan pada isterinya, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail memenangi kerusi Permatang Pauh dengan majoriti besar.

"Saya terpaksa tunduk dengan permintaan rakyat di Permatang Pauh dan amnya di Pulau Pinang walaupun pada dasarnya saya berminat buat perubahan berpindah ke parlimen baru di Perak," jelasnya ketika berceramah di padang awam Taman Pauh Jaya sebentar tadi.

Pada mulanya Parlimen Permatang Pauh akan memperolehi ahli Parlimen Baru tetapi hasil desakan dan pujukan rakyat termasuk isteri maka niat untuk berpindah terpaksa dilupakan.

Walaupun terpaksa melupakan Parlimen Tambun namun penganti di sana merupakan nama besar yang bijak dan lantang bersuara. Beliau ialah Ketua Sri Kandi PKR, Siti Aishah Sheikh Ismail.
Bravo DSAI ~~
Membujur lalu melintang patah
Lawan tetap lawan.
batuvskayu

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena