Friday 2 June 2017

[Video Air Mata Iringi Pemergian Enam Pelajar Tahfiz] Kemalangan di Telekong, Kuala Krai

Jumaat, 2 Jun 2017

Foto Parti Amanah Negara.
انا لله وانا اليه راجعون.... اللهم اغفرلهم وعافهم واعف عنهم.
Berita sedih buat warga pengusaha Tahfiz seluruh Kelantan khususnya. Van Maahad Tahfiz Al-Hashimi Dato' Adnan Hashim dilaporkan kemalangan di Telekong, Kuala Krai.
14 mangsa yang terlibat. 2 ustaz dan 12 orang anak anak Tahfiz Al-Hashimi. Laporan yg diterima sehingga sekarang 6 orang yang telah meninggal dunia. Selebihnya cedera.
Dikatakan anak anak tahfiz ini menuju ke Madinah Ramadhan Kota Bharu untuk menyertai program daurah tafsir Al-Quran pagi ini. Allahu Akbar. Kematian yang indah..kematian yang amat kami cemburui. Mati di hari jumaat dalam bulan ramadhan dan bergerak untuk menuntut ilmu..SYAHIDlah kamu wahai anak anak tahfiz.. Syurga Firdauslah tempat mu.
Saya mohon sahabat sahabat semua doakan agar para pelajar tahfiz yang selamat & para guru terutamanya Dato Adnan Hashim diberikan 
kesabaran & ketabahan dalam menghadapi ujian yang maha berat ini
Foto Parti Amanah Negara.

Foto Parti Amanah Negara.

Foto Parti Amanah Negara.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena