Wednesday 1 August 2018

[Video Ceramah Kelakar Mat Sabu Di PRK Sungai Kandis & Pendedahan Mengejutkan LGE Isu Korupsi 1MDB Buat MP BN Terdiam] KHAZANAH rugi RM80 juta jual coli, seluar & baju dalam ketika Najib jadi pengerusi Khazanah!

Khamis, 2 Ogos 2018

Pendedahan Mengejutkan Lim Guan Eng Isu Korupsi 1MDB Buat MP BN Terdiam


Hasil carian imej untuk Foto baju dalam

Foto Suara Rakyat.
"Pembangkang diibarat sepert monyet dan kera yang berteriak di dalam hutan kerana tidak mengamalkan budaya politik matang", kata Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Dr Khairuddin Aman Razali.

Hadam sampai faham !!

Foto Suara Rakyat.
Patutla Umno/BN bermati-matian mahu menang PRU14.
Rupa2nya tak terkira kebobrokan yg Umno/BN cuba sembunyikan dari pengetahuan rakyat.. Daripada hutang2 1MDB berpuluh bilion ringgit, penyelewengan 1MDB sehingga ke peringkat jual coli.
Satu persatu kebobrokan Umno dibongkar bg mendedahkan wajah sebenar Umno/BN ketika mentadbir negara dahulu.

1 comments:

Unknown said...

Maaf... Sy tidak tau apa ini cara kebetulan saja atau gimana. Yg jelas sy berani sumpah kalau ada ke bohongan sy sama sekali. Kebetulan saja buka internet dpt nomer ini +6282354640471 Awalnya memang sy takut hubungi nomer trsebut. Setelah baca-baca artikel nya. ada nama Mbah Suro katanya sih.. bisa bantu orang mengatasi semua masalah nya. baik jalan Pesugihan dana hibah maupun melalui pemasangan nomer togel. Setelah sy telpon melalui whatsApp untuk dengar arahan nya. bukan jg larangan agama. Tergantung dari keyakinan dan kepercayaan saja. Biarlah Orang pada ngomong itu musrik hanya tuhan yg tau. mungkin ini salah satu jalan rejeki sy. Syukur Alhamdulillah melalui bantuan beliau benar2 sudah terbukti sekarang. Amin

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena