Wednesday 1 August 2018

[Video Kepala Bapak Kau- Noh Omar maki MP Jelutong & "Kepala Bapak Kau" - Najib] Eik, Rosma beli 44 barang kemas tiada ikrar import kepada kastam? Sebab tu Najib hanya lantik penasihat & menteri2nya di kalangan orang yg pandai menipu & perbodohkan rakyat.

Khamis, 2 Ogos 2018

Kepala Bapak Kau- Noh Omar maki Ahli Parlimen Jelutong

"Kepala Bapak Kau" - Najib


Foto Suara Rakyat.

KAN DAH KANTOI !!!..

Sebelum ini Rosmah bermati-matian nafi beli barang 44 barang kemas tersebut kononnya ia dihantar oleh syarikat pemborong barang kemas di Lubnan.

Jika tak beli tetapi..

KENAPA ROSMAH tetap ambil juga barang kemas tersebut yg bernilai anggaran RM1.1 bilion ??!

KENAPA ROSMAH takut nak 'declare' kesemua barang kemas tersebut kpd kastam ??!

Adakah Rosmah cuba selindung sesuatu dari pengetahuan kastam supaya dapat sorok dari pengetahuan k'jaan dan rakyat ??!



Foto Suara Rakyat.

PERCAYA ATAU TIDAK.. rupa2nya hutang #1MDBtiada kaitan langsung pada hutang Malaysia.. ABES TU HUTANG RAKYAT JUGA KA !!

Sebab itulah Najib hanya lantik penasihat & menteri2nya di kalangan orang yg pandai menipu & perbodohkan rakyat.

FAKTA:
Selepas kerajaan bertukar didapati 1MDB telah jatuh muflis bangkrap sejak tahun lepas 2017 lagi dgn meninggalkan hutang 1MDB sbyk RM38 bilion yg rakyat akan tanggung bayar hutang tersebut sehingga tahun 2039 !!

1 comments:

Unknown said...

Maaf... Sy tidak tau apa ini cara kebetulan saja atau gimana. Yg jelas sy berani sumpah kalau ada ke bohongan sy sama sekali. Kebetulan saja buka internet dpt nomer ini +6282354640471 Awalnya memang sy takut hubungi nomer trsebut. Setelah baca-baca artikel nya. ada nama Mbah Suro katanya sih.. bisa bantu orang mengatasi semua masalah nya. baik jalan Pesugihan dana hibah maupun melalui pemasangan nomer togel. Setelah sy telpon melalui whatsApp untuk dengar arahan nya. bukan jg larangan agama. Tergantung dari keyakinan dan kepercayaan saja. Biarlah Orang pada ngomong itu musrik hanya tuhan yg tau. mungkin ini salah satu jalan rejeki sy. Syukur Alhamdulillah melalui bantuan beliau benar2 sudah terbukti sekarang. Amin

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena