Saturday 13 October 2018

[Video Abah, kita dah mendahului - Anak Isa Samad] Rakyat PD tak kisah undi dua kali & Polis akan siasat laporan pembantu Najib.

Sabtu, 13 Oktober 2018

Rakyat PD tak kisah undi dua kali


Foto Suara Rakyat.
Patutler Najib tak berani nak lapor sendiri report tu pada polis. Hanya perguna org suruhannya utk buat report. Rupa2nya report tersebut ditolak mentah2 oleh polis..
HA.. HA.. HA..

Pihak polis dah nyatakan, berkenaan isu Najib tersebut adalah untuk tindakan sivil saja iaitu tindakan saman oleh Najib terhadap Lim Kit Siang..

KENAPA NAJIB TAK BERANI NAK SAMAN LIM KIT SIANG ?
Sbbnya akan jadi mcm SAMAN HARI SELASA !

Polis akan siasat laporan pembantu Najib

Kenyataan yang dibuat polis berhubung laporan yang dibuat pembantu peribadi bekas perdana menteri Datuk Seri Najib berhubung kes pembunuhan berprofil tinggi dilihat bercanggah.
Ketua Polis Sentul S Shanmugamoorthy Chinniah sebelum ini memberitahu Malaysiakinitiada apa yang perlu disiasat kerana polis telah klasifikasikan aduan itu sebagai tindakan sivil dan akan merujuknya kepada majistret.
Bagaimanapun, dalam kenyataan berasingan Ketua Polis Negara Tan Sri Mohd Fuzi Harun pada program di Johor hari ini berkata polis akan menyiasat laporan berkenaan.
“Laporan (itu) dibuat di (IPD) Sentul oleh pembantu beliau (Najib) terhadap tokoh tokoh politik tertentu berkaitan dakwaan yang dibuat (oleh ahli politik berkenaan).
“Jadi kita akan siasat dan ambil tindakan sewajarnya, ini proses yang biasa,” kata Mohd Fuzi seperti dipetik Bernama hari ini.
Semalam, Malaysiakini melihat laporan polis yang dibuat di balai polis Sri Hartamas oleh pembantu Najib.
Aduan itu menggesa polis menyiasat pemimpin DAP Lim Kit Siang yang dilapor berkata akan membuka semula siasatan ke atas pembunuhan Altantuya Shaariibuu, Kevin Morais, Hussain Najadi, Teoh Beng Hock dan Ahmad Sarbani Mohamed sekiranya beliau adalah perdana menteri.
Khamis lalu, Najib berkata beliau akan mengarahkan pembantu peribadinya membuat laporan polis terhadap dirinya sendiri agar pihak berkuasa menyiasat sama ada bekas presiden Umno itu terlibat dalam kes pembunuhan berkenaan.
Bekas perdana menteri itu berkata ia merupakan cara terakhir beliau untuk membersihkan namanya.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena