Tuesday 2 October 2018

[Video BONGKAR! Siapa Yang Jumpa Bomoh Untuk Jadi PM?] Dulu & Kini! Mengapa Umno mau Anwar jadi PM...Bomoh Ponorogo mungkin melalui bacaan mantranya 'blu osen' pemimpin koruptor dapat diselamatkan kalau Anwar jadi PM.

Selasa, 2 Oktober 2018

Image may contain: one or more people and text
Image may contain: 1 person, standing and text

Image may contain: 18 people, people smiling, text
UMNO mau Anwar jadi PM... 
UMNO, parti yg bangsatkan Melayu yang hilang kuasa setelah 61 tahun berkuasa mahu Anwar Ibrahim, peliwat super tegar dua kali masuk penjara, sebagai bakal PM ke8. Inilah kabilah munafik yang mengaku Islam tetapi menafikan kuasa Allah yang musnahkan kaum Nabi Luth dalam al-qur'an. Nampak sangat kerakusan UMNO hendak menumpang tuah dan sial Anwar Ibrahim yang super gelojoh bermimpi menjadi PM setelah keluar dari penjara. 

Sebenarnya pucuk pimpinan UMNO yang kebanyakannya bakal menempah bilik di Sg Buloh mahu menyelamatkan diri mereka dan harta haram hasil korupsi dan salahguna kuasa dari tindakan kerajaan PH pimpinan Tun Mahathir. Tun Mahathir telah berikrar kepada rakyat beliau akan bertindak terhadap para koruptor tanpa belas kasihan. Ini amanah rakyat, dan Tun M tetap melaksanakan amanah itu. 
Pada perkiraan pemimpin koruptor UMNO kalau Anwar jadi PM nasib mereka sebagai koruptor akan terbela. Bomoh Ponorogo mungkin melalui bacaan mantranya 'blu osen' UMNO dapat diselamatkan Anwar jadi PM. Burung terbang jangan dipipiskan lada. Jangan ingat panas sampai ke petang rupanya hujan airmata di tengah jalan. 
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena