Sunday 7 October 2018

[Video 'Sembah' Umno hanya kerana duit? Anwar: Pakai Serban Tapi Tak Berani Tegur Kes 1MDB] FITNAH 'ketukan di tengah malam' puak2 ni DAHSYAT! Kenyataan Mujahid: The Star perlu mohon maaf - SU akhbar...'Tindakan lebih tegas" akan diambil.

Isnin, 8 Oktober 2018


DAHSYAT fitnah puak2 neh!
Foto Otai BERSIH.
Cara Puak2 Majusi... 

Kenyataan Mujahid: The Star perlu mohon maaf - SU akhbar

Akhbar The Star perlu memohon maaf kerana mengambil kenyataan Datuk Mujahid Yusof Rawa di luar konteks, kata Setiausaha Akhbar kepada Menteri Hal Ehwal Islam itu, Siti Zulaikha Zulkifli.
Zulaikha juga memberi amaran 'tindakan lebih tegas" akan diambil jika permohonan maaf tidak diterima dalam masa 24 jam.
"Saya amat menghormati kebebasan media, namun ini tidak bermakna pihak media boleh menulis berita di luar konteks sehingga tercetusnya perdebatan awam dan memberi impak negatif kepada menteri.
"Saya menggesa pihak The Star memohon maaf secara terbuka kerana menulis laporan yang salah sehingga menyebabkan kekeliruan dan permohonan maaf itu perlu disiarkan di akhbar berkenaan serta di portal mereka.
"Sekiranya perkara ini tidak dibuat dalam masa 24 jam, tindakan lebih tegas akan diambil," katanya dalam suatu kenyataan malam ini.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena