Tuesday 19 July 2016

Ostaz (Pas) pun menipu? "Lor...P.Pinang dilanda banjir kilat".

Selasa, 19 Julai 2016

Pesuruhjaya PAS Terengganu Kantoi Menipu

Selepas menyedari penipuan beliau kantoi, gambar kejadian di Airport Thailand dalam posting tersebut telah ditukar kepada gambar lain.

Berikut komen daripada netizen yang menegur kerja tak cerdik beliau itu.

BLM.
Balai ketibaan lapangan terbang Pulau Pinang dilanda banjir kilat 
Aras bawah lapangan terbang Pulau Pinang di Bayan Lepas dinaiki air susulan hujan lebat petang 18 Julai 2016. — Foto ihsan Facebook/Berita Semasa Tempatan
Aras bawah lapangan terbang Pulau Pinang di Bayan Lepas dinaiki air susulan hujan lebat petang 18 Julai 2016. — Foto ihsan Facebook/Berita Semasa Tempatan

BAYAN LEPAS, 18 Jul — Hujan lebat selama beberapa jam sejak semalam menyebabkan Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (LTAPP) dilanda banjir kilat petang tadi.
Tingkat bawah yang menempatkan balai ketibaan dimasuki air dari sistem perparitan yang melimpah kira-kira jam 4 petang, lapor portal Berita Harian.
Banjir kilat itu menyebabkan kesesakan teruk di LTAPP apabila penumpang yang baharu tiba terpaksa naik ke balai pelepasan selepas laluan masuk ke balai ketibaan tidak dapat dimasuki kenderaan ringan.
Menurut portal Kosmo! pula, air mula naik di kawasan parkir di luar LTAPP sehingga ke dalam perkarangan balai ketibaan dan premis perniagaan di aras bawah.
Namun, suasana saat ini dilaporkan terkawal dan urusan perkhidmatan limosin berjalan lancar. Air mulai surut pada 5.30 petang dan kakitangan LTAPP sedang membantu membersih kawasan yang terjejas.
- See more at: http://www.themalaymailonline.com

1 comments:

Unknown said...

Hahahaa terbukti apa hamba kata... dah nama pon SETtIPU BERHARI-HARI..

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena