Friday 14 September 2018

[Video Rafizi: Pas Melopong Tengok YB Mujahid & YB Fuziah Jadi Menteri/Timb Menteri Agama] Mercerdes! Dalam hutan ker, dalam bandar ker, SEMUA SEBAT & Bila Hadi (PM online) jadi nujum pak belalang... "Yg mu banyok lebong tu nape plok?"

Sabtu, 15 September 2018
Mercerdes
Foto Suara Rakyat.
"Beli kereta mewah untuk kerajaan negeri kerana keperluan dan tahap keselamatan lebih terjamin, bukan boros" - Timbalan Menteri Besar Kelantan.
Foto Suara Rakyat.
Dalam hutan ker, dalam bandar ker.. semua sebat !!
Memang berbaloi beli Mercedes. Tahan lasak. Tahan lama. Untung pun untung.
Ko apa tau !!
Foto Suara Rakyat.
TU DIA !!.. Bukankah lebai kopiah tu pernah kata kalau bekerjasama sama UMNO bubarkan ja PAS tu..

Tapi sekarang dah terang2 mengaku dgn sejelas-jelasnya berkawan kerjasama berkempen dgn UMNO itu apa cerita..
Lebai putar belit menipu mmg kebal dari dosa..

TEPOKK...
Bila Hadi (PM online) jadi nujum pak belalang... 
Image may contain: 4 people, people standing and text

Presiden Pas, PM Online perlu melihat diri sendiri di cermin terlebih dahulu sebelum meramalkan lagak persis tok nujum kononnya bahawa Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) akan berpecah selepas pemilihan parti. 

Yang berderai hancur berkecai ialah partinya sendiri apabila memutuskan hubungan dengan DAP terlebih dahulu pada 2015 mengakibatkan Pakatan Rakyat berkubur. 
Komen Ustaz Haji Hadi ini seperti cuba mendahului takdir, setakat ini Pakatan Harapan telah merancang, jadi tunggu saja sehingga PRU15, yg mu banyok lebong tu nape plok? Haji pikir kami ada masa untuk sakit kepala mendengar lebong mu yang remeh itu? - Khairudin Ismail 

Pembuangan setandan 18 pemimpin Pas dalam muktamar tahunan di Kuala Selangor tahun yang sama menyebabkan partinya sendiri terbelah dua apabila mereka menubuhkan Parti Amanah Negara (AMANAH) pada sambutan Hari Malaysia ke-52. 

Apa yang dia tidak beritahu ialah Pas sendiri merupakan serpihan daripada Umno apabila keluar dari parti reput itu dan menubuhkan Pas pada 1951. 

Janganlah jadikan muktamar di Kuala Terengganu tahun ini medan menyalahkan orang lain sedangkan parti sendiri telah ditolak rakyat dalam PRU 14 apabila hanya memperolehi 18 kerusi parlimen daripada 40 yang disasarkan walaupun berjaya merampas Terengganu dari Umno Barisan Nasional. - f/bk 
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena