Sunday 16 September 2018

[Video Sekarang Polis DAH BERANI CAKAP] Yang nak direbut dua ekoq anjing tu tulang kosong aje..no minerals no calcium no vitamins. KAH3

Isnin, 17 September 2018


ANJING DENGAN ANJING NAK BERPAKAT MENYALAK, ADA KE KAU ORANG INGAT SERIGALA DI BUKIT NAK KESAH..


Yang nak direbut si anjing  si tulang kosong ..no minerals no calcium no vitamins.

UMNO dah gila talak meroyan mati kutu kalah dan pas masih terpesona dengan angan king maker.

Dari sumber maya,  kedua duanya sudah di angin syurga oleh brader untuk dilamar menjelang subuh  paling koman top² dog kedua dua parti ditawarkan Timbalan Perdana Menteri Bernombor 1 atau 2, pangkat atas sikit pada mat sabu.
( NEXT POST: GENDANG PERANG SUDAH BERBUNYI)

Tupasal top² dog saling berpelukan kerana brader dah bagi syarat,  behave yourself, tupasal dah ada top dog buat pemeriksaan barisan. Apakah akan ada satu lagi Askar Timbalan Setia???
( NEXT POS:  GENDANG PERANG SUDAH BERBUNYI)

UMNO dan PAS sudah wajib BERSATU, dah berbueh mulut dari satu pentas ke satu pentas cerita  pasal nak bekerjasama,
Zahid pun dah bawa gerombolan tebalkan muka menyondol ke Muktamar,  muka pun lebih tunduk tak berani pandang kamera , akhirnya terpaksa rebah di kaki Hadi minta nyawa gara² durjana yang ditinggalkan najib.

Kini bekerjasama bukan satu lagi pilihan,  bukan satu gimmik politik murahan dan jika gagal ia adalah pengkhianatan terhadap Melayu dan Islam. Biar dibantah dan hilang akar umbi asal pemimpin terus dapat hidup.

Ramai yang akan jadi kumpulan pertama sokong jika umno dan pas duduk semeja,  berpakat dalam sebuah perjanjian bertulis atas nama Gagasan Sejahtera.

Jangan tak jadi bersatu,  penyokong dah panas jubur, mana nak letak muka beb, muflis hujah.

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena