Friday 17 May 2019

Alhamdulillah Bonus 2019 Selangor 3 bulan gaji! Titah YDP Agung: Contohi pembangunan Melaka..Macai UMNO pasar ramadhan ni senyap jer tahun ni...sejak PH menang, dedak tak masuk terus duk dalam gua ke? [Video Dia pinjam, dia takda kerja, you nak tekan lagi" - Isu PTPTN, Anwar minta beri kelonggaran]

Jumaat, 17 Mei 2019
KiniTV
Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) harus memberi kelonggaran sebelum memperkenalkan semula sekatan perjalanan ke luar negara kepada kepada peminjam-peminjam yang gagal melunaskan pembiayaan pendidikan mereka. Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau sentiasa akan menyokong kehendak rakyat yang majoritinya tidak bersetuju dengan tindakan PTPTN yang dilihat menekan para peminjam. Atas sebab itu, beliau yang juga Ahli Parlimen Port Dickson menyarankan kepada urus tadbir PTPTN supaya memberi sedikit ruang kepada para peminjam terutamanya yang masih menganggur.
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum, teks
Berapa jumlah bantuan khas kewangan Selangor untuk tahun 2019?
Satu bulan? Bukan.
Dua bulan? Bukan.
TIGA BULAN GAJI.

Bantuan khas kewangan satu bulan gaji akan dibayar pada 7hb Jun ini, manakala baki dua bulan gaji berdasarkan KPI akan dibayar pada hujung tahun ini sempena persiapan tahun baharu 2020.-----
Ulasan ringkas admin: Penjajaran semula sistem 'bonus' ini suatu usaha dan perancangan yang baik. Dahulu bonus diagih tanpa halatuju yang jelas, kini sistem bonus diperbaiki dan diperhalusi, kemudian digunakan sebagai motivasi untuk menaikkan semangat penjawat awam, agar prestasi mereka sentiasa cemerlang sepanjang tahun. Akhirnya tercapai keadaan win-win-win . Penjawat awam rasa dihargai, rakyat puas hati dengan prestasi penjawat awam, dan negeri Selangor pun kekal maju.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, luaran

Wakil Rakyat DAP dihalau daripada pasar Ramadan

Imej mungkin mengandungi: 6 orang, orang duduk dan orang berdiri

MP Kluang kesal dihalau dari bazar Ramadan

Macai UMNO pasar ramadhan ni senyap jer tahun ni...sejak PH menang, dedak tak masuk terus duk dalam gua ke?
Otai BERSIH
「Gambar Gua Kandu」的圖片搜尋結果
 Gua Kandu, Gopeng

1 comments:

nick said...

Melayu taik kucing dengan amalan agama taliban ni hanya muncul selepas dapat dedak, sama seperti cendawan taik lembu yang mekar bila hujan turun di waktu malam. Bila UMNO dah tertonggeng, melayu2 taik kucing ni pun dok balik semula jadi samseng jalanan yang duduk tepi longkang, ganggu anak dara dan isteri orang yang lalu lalang tepi mereka. Tapi jangan risau, melayu2 haprak ni akan hilang jua bila UMNO dan PAS pupus. Takdir!

Nick.
cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena