Thursday 9 May 2019

Orang Perak usak gelak yer! DATUK A KADIR JASIN MOHON POLIS BUKA BALIK KERTAS SIASATAN JENAYAH TMJ! Teori King Maker antara Najib & Hadi tak menjadi-jadi..[Video Khas 50 pencapaian kerajaan Malaysia sepanjang setahun selepas PRU 14]

Jumaat, 10 Mei 2019
Imej mungkin mengandungi: kereta dan teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, jambang, cermin mata dan rakaman dekat
DATUK A KADIR JASIN MOHON POLIS BUKA BALIK KERTAS SIASATAN JENAYAH TMJ
Selain jenayah berkenaan, LHDN wajib menyemak balik cukai terhadap Mados Sdn bhd dan syarikat yabg TMJ puntai kepentingan.
Tulis Kadir:

"Jadi kita minta KPN baru buka balik IP yang beku atau tutup dan Lembaga Hasil Dalam Negeri tengok banyak mana cukai Mados Sdn Bhd bayar sejak beratus tahun berniaga.
"Tuan-tuan, puan-puan, saudara dan saudari setuju?
Tiada penerangan foto disediakan.
Umno ni dulu jahat orangnye...habis duit tabung haji, wang amanah pencen, lembaga tabung angkatan tentera, duit felda, duit ladang lembu NFC, tanah2 kem tentera habis disapunya..Ok lah tak baik cerita keburukan yg telah mati, kena jaga perasaan warisnya yg masih hidup iaitu #PAS. Tapi nak ceritakan kebaikannya puas cari tak jumpa...huhu
Imej mungkin mengandungi: teks
Kami Viral
Ahmad Muslim Badawi Badawi : waktu ini, Pada tarikh ini 9 Mei 2018 tahun lepas, Najib masih lagi perdana Menteri, Polis masih lagi escort Najib.. Zahid Hamidi masih lagi Menteri dalam Negeri.. Tidak ada siapa yang tahu termasuk Polis pengiring Najib, tapi hasil sumber risikan Najib dan Zahid mereka sudah maklum mereka akan kalah.. dan sedaya upaya mencari jalan untuk kekal Memerintah..
Aku pada waktu ini tahun lepas, aku dah isytiharkan PH berjaya perintah Putrajaya, tetapi ramai dari facebooker...sahabat2 yang tak percaya.. sebab dikaca TV, BN masih mendahului.. memang benar, SPR , hampir semua jentera Kerajaan sedaya upaya menyelamatkan regim Najib dari Tumbang, Zahid Hamidi dan Najib sudah mula mumujuk Ds Anwar yang ketika itu di dalam Penjara...
Antara sebab aku yakin PH sudah berjaya memerintah Putrajaya, Bila melihat keputusan yang keluar, adalah bukan kawasan Bandar, bukan kawasan DAP.. keputusan yang keluar adalah dari Johor, Negeri Sembilan, Sabah.. Negeri yang pada aku hampir mustahil untuk PH menang.. apa lagi ini kubu kuat UMNO dan undi dipecahkan oleh PAS...
Masa tu Kawasan Parlimen seperti Kepong, PJ,Damansara, Ipoh Barat, Ipoh Timur, dan beberapa Parlimen di Pulau Pinang masih belum diumumkan, ini yang buat aku yakin PH dah memerintah di Putrajaya, Kalau kerusi di Johor pun menang, apa lagi bandar seperti di Selangor ,WIlayah dan Pulau Pinang.....
Ketika itu aku ingat lagi, Pengacara Panel TV Awani dah berani mencabar SPR dan Kerajaan supaya segera mengumumkan Kemenangan PH.. sebab ramai yang dah tahu keputusan sebenar walaupun belum rasmi.. msa tu panell di TV1 sudah terdiam membisu melihatkan data data yang masuk menunjukkan Negeri Sembilan dan Johor sudah jatuh ke tangan PH..
Ketika kerusi Bandar tidak diumumkan, SPR menukar strategi, mereka mengumumkan terlebih dahulu kerusi di Terengganu,Kedah dan Kelantan yang dimenangi PAS...dalam waktu yang sama cuba mengubah sebanyak mungkin keputusan ditempat lain, Di Perak Sendiri sebenarnya dikatakan PH memenangi sepatutnya lebih dari kerusi yang ada hari ini, tetapi keputusan berubah setelah 2 Pagi.. rencana mereka tetap gagal..
Harapan depa mempergunakan SPR.. supaya kerusi PAS yang diumumkan berjaya menyelamatkan Najib dan UMNO di Putrajaya.. tetapi Allah tak izinkan perancangan jahat mereka... Teori King Maker antara Najib dan Haji Hadi tak menjadi.. rencana mereka tidak terhenti disitu, setelah keputusan diumumkan pun, Najib masih berusaha menghalang perlantikan Tun Mahathir sebagai PM..
Bayangkan kalau PAS dalam gabungan PH, dah pasti Najib berjaya memujuk PAS dengan seribu janji.. malam itu jugak PAS akan khianat dan bersama dengan Najib dan UMNO dengan alasan demi menyelamatkan Melayu dan Islam..
Alhamdulillah, Allah menyelamatkan kita dari perancangan jahat dan sulit, Najib dan Haji Hadi, PAS dan UMNO dalam cubaan mereka memperdaya rakyat Malaysia untuk menggagalkan PH untuk memerintah Putrajaya...
Alhamdulillah, Setahun hari ini.. PH masih kekal sebagai pemerintah, dan InsyaAllah akan kekal untuk 4 tahun lagi, dan kekal selepas PRU 15 nanti.. 
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, cermin mata dan teks

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena