Thursday 2 May 2019

PELIK SUNGGUH masih ada orang merasa Islam di Malaysia TERANCAM! [Video MEMBELA ISLAM HENDAKLAH DENGAN ILMU BUKAN EMOSI]

Khamis, 2 Mei 2019
Jom Channel
Mengulas mengenai pihak yang ingin menganjurkan Himpunan Pertahan Kedaulatan Islam di ibu kota pada Sabtu ini, beliau menyuarakan keraguannya sama ada mereka memahami apa itu Statut Rom. "Nak berhimpun, selagi mana aman, bagi saya, ia hak demokratik seseorang. Cuma, bagi saya, saya agak keliru bila dikatakan ancaman kepada kedaulatan Islam itu antaranya melibatkan isu Statut Rome. "Saya ragui Statut Rome itu telah benar- benar difahami atau jika difahami, adakah ia difahami dengan betul dan tepat?" Katanya dalam satu kenyataan.
Image may contain: 1 person
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Ketika Najib berkuasa dahulu kita lihat Najib Rosmah sekeluarga kelihatan hidup penuh kemewahan. Asal saja hujung tahun sudah pasti ke luar negara guna pesawat mewah khas kerajaan punggah satu keluarga bercuti.
TETAPI slps Najib tak berkuasa di manakah mereka skrg? Sehinggakan penampilan Rosmah skrg jauh berbeza berbanding ketika suami beliau berkuasa dahulu, kenapa?
Walaun & macai UMNO kata Najib keluarga hartawan.. Hartawan tang mana tu!

Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena