Friday, 10 May 2019

[Video Najib berlagak macam tak bersalah, lepas tu burukkan PH] Bas ke Sungai Buloh dah siap? Mengapa syarikat yang bermodal RM2 boleh dapat pinjaman RM2 bilion dari KWAP? Perkara ni berlaku zaman Najib jadi Menteri Kewangan!

Jumaat, 10 Mei 2019
KiniTV
Walaupun rakyat bosan dengan cerita pentadbiran terdahulu, hakikatnya ia memberi kesan besar menganggu pemulihan negara dan kesejahteraan rakyat, kata Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad. Dr Mahathir berkata ini dapat dilihat apabila Najib Razak dan sekutunya didakwa di mahkamah atas pelbagai tuduhan rasuah dan salah guna kuasa namun masih berlagak seperti tidak bersalah dan menyerang kerajaan PH. Dr Mahathir berkata demikian dalam Perutusan Perdana Setahun Malaysia Baru di Putrajaya hari ini.
Imej mungkin mengandungi: 35 orang, orang senyum, luaran
Tiada penerangan foto disediakan.
Bila skandal 1MDB dibongkar & didedahkan satu dunia, Najib bertegas bersumpah itu semua fitnah, konspirasi jahat nak jatuhkan k'jaan BN.
Kalau fitnah, kenapa AS & S'pore termasuk M'sia memulangkan balik wang 1MDB yg disonglap dikembalikan semula kpd Malaysia ??!
#NajibPembohongTegar
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Bagaimana sebuah syarikat yang bermodal berbayar RM2 sahaja boleh dapat pinjaman RM2 bilion yg pertama malah selepas itu dapat lagi RM2 bilion?
Kenapa Najib begitu terdesak sgt minta KWAP percepatkan pinjaman RM2 bilion kepada SRC ?.. Rupa-rupanya dapat duit drp KWAP, salurkan RM42 juta sampai masuk akaun sendiri, lepas tu k'jaan jadi jaminan kena bayar balik pada KWAP.
Formula apa yg Najib guna tu?
Kongsi lah 'formula' tu kpd rakyat agar rakyat boleh pinjam wang yg byk dgn segera dari KWAP!

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Tanya najib camne nak pinjam duit senang, aku bulan lepas, air gun 1' utk buka tayar rosak. Nak beli yg japan punya mahal. Last beli yg cina punya. Baru $750. Tapi beratnya, Nauzubila... Mcm nak buasir rasanya. Tapi tu la kita, ukur baju badan sendiri. Aku ikut pesan arwah mak. Tak mampu buat cara tak mampu. Masa beli yg memula dulu dpt yg Second hand , tapi japan punya. 8 tahun aku pakai. Tak sampai 3 kilo. Yg ni ingat 5 6 kilo ade. Kalau dpt pinjam cara najib, bleh la beli branded skit. King Toyo ke, Stanley ke, Facom ke, Snap-on ke...

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena