Thursday 4 April 2013

Khairy Tak Mau Bertanding PRU13 - Ada Rakyat Kesah....

THURSDAY, 4 APRIL 2013
Khairy Tak Mau Bertanding PRU12
SHAH ALAM – Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin menyatakan keputusan sama ada bertanding atau tidak diserahkan kepada kepimpinan parti walaupun "lebih cenderung" untuk tidak bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).
Mengulas lanjut Khairy yang juga Ahli Parlimen Rembau berkata, dengan pengalaman dimiliki walaupun tidak menjadi salah seorang Ahli Kabinet dan menjadi ejekan musuh politik, namun ia mampu melaksanakan tugas dengan baik.
Posted by jeebond
Suka Hati Hang Laaa...Ada Rakyat Kesah

THURSDAY, APRIL 4, 2013
Penyanyi Aishah Tanding Parlimen Jempol?
PETALING JAYA: Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu mengumumkan penyanyi yang terkenal dengan lagu Janji Manismu, Aishah akan menjadi calon mewakili parti itu di Parlimen Jempol.
Dipetik dari portal berita Antarapos pada Khamis, beliau yang lebih dikenali sebagai ‘Mat Sabu’ mengumumkan perkara tersebut pada ceramah anjuran PAS Bukit Bintang di Gombak.
Aishah atau nama penuhnya Wan Aishah Wan Ariffin yang dipetik sebagai berkata, beliau masih belum bersedia untuk bertanding pada pilihan raya kali ini.
“Berderau darah saya. Tetapi ini keputusan PAS Pusat. Walaupun ikut kata hati saya, tunggulah sepenggal dua lagi (untuk bertanding),” katanya kepada Antarapos - Sumber
Posted by mountdweller at 9:47 PM  

THURSDAY, APRIL 04, 2013
Najib tidak sanggup tinggalkan Pekan, tapi sanggup tinggalkan isteri dan anak ...
Presiden Umno Datuk Seri Najib Abdul Razak berkata, masyarakat juga perlu sedar bahawa sekiranya Anwar boleh meninggalkan Permatang Pauh, beliau juga mampu meninggalkan sesiapa sahaja pada masa akan datang.

Najib cuba memperlekehkan Anwar Ibrahim kerana meninggalkan Permatang Pauh untuk bertanding di Perak.Baca di sini

Adakah Najib ingat rakyat telah lupa bagaimana dia telah sanggup meninggalkan orang-orang yang sangat  menyayanginya dahulu?

Lupakah dia bahawa dia pernah tinggalkan isterinya, Tengku Puteri Zainah iaitu seorang kerabat diraja Kelantan bersama 3 anaknya semata-mata tergila-gilakan Rosmah yang ketika itu merupakan isteri orang?

Lupakah dia bagaimana dia mentohmahkan bahawa bekas isterinya itu tidak siuman dan uzur untuk menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri.


Tengku Puteri Zainah bersama dengan tiga anaknya terpaksa naik turun Mahkamah Tinggi Syariah untuk menuntut nafkah sara hidup dari bekas suaminya, Najib.

Adakah seorang suami dan seorang bapa yang kejam macam Najib ini boleh jadi pemimpin negara yang baik?
 alhusseyn471

THURSDAY, APRIL 4, 2013
PRU 13 : Makcik MAIMUN, 94, Sudah SERAH BORANG PENCALONAN


KUALA TERENGGANU, 4 April -- Warga emas, Maimun Jusoh dipimpin oleh kakitangan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) keluar selepas mengabil borang pencalonan di pejabat SPR di sini, hari ini.
Maimun, 94, sebelum ini pernah bertanding Kerusi Parlimen Kuala Terengganu pada Pilihanraya Umum Ke-12 pada tahun 2008 sebagai calon Bebas dan berjaya meraih sebanyak 685 undi.
PULAK DAH! 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena