Tuesday 16 January 2018

[Video Punca Akar Umbi Umno (Felda Jelai) Tampin KELUAR Parti] Sidang Parlimen bulan Mac nanti...Adakah umpan sebelum pilihanraya?

Selasa, 16 Januari 2018

Tumpang sekole.

Foto Otai BERSIH.
Ok...bila nak bubar tu...?

Sidang Parlimen bulan Mac nanti.. Adakah umpan sebelom pilihanraya?

BETUL KE UMPAN?
Notis panggilan Mesyuarat Pertama, Penggal Keenam, Parlimen Ketiga Belas tahun 2018 nampaknya telah dikeluarkan oleh Setiausaha Dewan Rakyat kepada semua Ahli Dewan Rakyat.
Mengikut notis tersebut, Dewan Rakyat dijadualkan bersidang bermula Isnin, 5 Mac 2018 sehingga Khamis, 5 April 2018 yang memakan masa 20 hari.
Dewan akan dirasmikan pembukaannya oleh Seri Paduka Yang DiPertuan Agong pada 5 Mac 2018.
Semua Ahli Dewan Rakyat diminta mengemukakan semua soalan Pertanyaan Lisan, Pertanyaan Bertulis dan usul kepada Pejabat Setiausaha Dewan pada atau sebelum 15 Februari 2018, jam 5:00 petang.
Jika notis ini benar, maka Pilihanraya umum ke-14 tidak akan berlangsung pada Mac 2018 sebaliknya Parlimen hanya akan dibubarkan selepas Dewan Rakyat selesai bersidang pada April 2018.
Walau bagaimana pun notis ini boleh juga dianggap sebagai umpan untuk melekakan parti-parti yang bertanding termasuk Pakatan Harapan.
Mungkin PH beranggapan Dewan tidak dibubarkan sehingga April 2018 dan kemudian leka bergerak dengan tiba-tiba PM bubarkan. Baru kelam kabut.
Makanya Notis Panggilan Mesyuarat ini perlu diambil perhatian dengan teliti,
Umno dan Najib ni bukan boleh percaya. Sanggup buat apa saja demi mempertahankan kuasa.
Zulhazmi Shariff
12/01/2018
Batu Caves


1 comments:

Unknown said...

Terima kasih banyak kepada teman aku yang ada di Singapura ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses aku baca. Aku bisa kenal nama nya Mbah Suro. waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di SINGAPURA hanya jeritan batin dan tetes air mata selalu menharap tapi itu tidak ada hasil sama sekali. Mana lagi dapat majikanku galak, kejam, cerewet, salah sedikit kena marah lagi . Tiap bulan dapat gaji hanya separoh nya saja . . itu pun tidak cukup biaya mamaku di kampung. Tapi saya beranikan diri telpon langsung nomor Whatsapp beliau +6282354640471 untuk minta bantuan nya. melalui PESUGIHAN DANA GHAIB Nya . syukur Alhamdulillah benar2 terbukti sekarang. terima kasih ya allah atas semua rejeki mu ini. Aku sudah berada di kampung halamanku buka usaha sekarang. jika teman minat ingin kenal sama beliau . ini nomor Whatsapp nya +6282354640471 Karna beliau juga bisa bantu seperti Anka Ritual Togel 3D/4D/5D/6D. Pelet. Penglaris Usaha. Dll

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena