Sunday 14 October 2018

[LIVE Sidang Dewan Rakyat 15 Oktober 2018 Sesi Petang] Mana mungkin 'AKU' dapat duduk di meja VIP makan bersama BIG BOSS PRESIDENT Mat Sabu? INGAT! Yg turun demo, pacak bendera, buat program kelompok dan dah ramai yang patah riuk ialah AHLI BAWAHAN PARTI!

Isnin, 15 Oktober 2018
Foto Otai BERSIH.
Otai BERSIH
Sulaiman Jamin 
OTAI KENA HALAU NAK BAGI LALUAN PADA VIP, IKON AMANAH WAK DOYOK
Dari Page Man toba
Dari komen fb pak faisal ks

Aku pernah dihalau dari duduk meja tetamu ketika hadir majlis Aidil Fitri Shah Alam. Ketika aku sampai aku Di usha ke meja Yang ada tanda VIP oleh kawan otai yg kenal aku. Aku tak mau sebab aku pakai jeans. Tapi kawan yang kenal Kita siapa tahu kita siapa. 

Aku akur. Sedang aku nak suap nasi ke mulut aku didatangi Oleh lain orang yang aku tak kenal. Pakai macam ask. Cik ini tempat VIP. Terlepas nasi dari tangan. Aku bangkit. Tak berapa minit muncul sidoyok dan rombongan. Wahhh itu rupanya VIP. Aku terus ke depan pintu masuk. Hairan kengkawan tengok aku makan sepantas jilat. Azli Yusof tanya dan aku terus bilang aku di suruh keluar sbb bukan VIP macam sidoyok. 
Kemudian Azli bawa aku masuk dengan beberapa kawan lain. 

Aku memang rasa pahit dengan pengalaman itu. Terasa macam sampah seketika. 
Bagaimana jika aku pakai 3 piece atau bersongket mahal dan kereta Porsche?

Ehhh Salam hidup seseorang mungkin mampu menahan ujian kesusahan dan getir, bagi ujian kesenangan, ramai yang patah riuk.
Ya aku gembala kambing, mana mungkin duduk meja VIP.

#KerajaanSepenggal
Relex la Brader Malaysia Baru!
Foto Yusop Hussin.

Syed Saddiq padam gambar dalam tab mandi

Menteri Belia dan Sukan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman memadamkan gambarnya sedang mandi ais di Internet selepas dikecam warga maya.
Pengikut Twitter beliau menganggap tindakan berkongsi gambar tidak berbaju itu sebagai tidak wajar, tambahan lagi kedudukannya sebagai menteri.
"Macam ini ke contoh kepada golongan muda?
“Macam ini ke pemimpin yang rakyat Malaysia mahukan? Aku rasa tak perlu kot nak tunjuk gambar macam ni kat laman sosial," @thekings_vii dilaporkan berkata.
Mk.
Foto Suara Rakyat.
KUALA LUMPUR, 15 Okt — Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengangkat sumpah sebagai anggota Dewan Rakyat di hadapan Yang Dipertua Dewan Rakyat Datuk Mohamad Ariff Md Yusof.

Upacara itu diadakan pada kira-kira 10 pagi sejurus Mesyuarat Kedua, Penggal Pertama Parlimen ke-14 mula bersidang.

Ini susulan kemenangan Anwar pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Port Dickson, Sabtu lalu dengan majoriti besar 23,560 undi.

Mohamad Ariff ketika mengalu-alukan anggota Parlimen terbaharu itu mengucapkan tahniah kepada Anwar atas kemenangannya di PRK Port Dickson.

#AnwarKembaliLagi #AnwarIsBackAgain

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena