Monday 1 October 2018

[Video Anwar jawab kritikan Hadi] Realiti Politik! Siapa sangka, Mat Sabu akan jadi delegasi negara ke PBB & Kita pun tak pernah sangka delegasi Pas menjerit Hidup Melayu di dewan PWTC.

Isnin, 1 Oktober 2018

Foto Otai BERSIH.
Dua sejoli..... Tepook... 
Foto Otai BERSIH.
Otai BERSIH
Siapa sangka, Suatu ketika dulu..orang seperti Mat Sabu akan jadi delegasi Negara, masuk ke Jabatan Pertahanan US sebagai tetamu rasmi Negara kuasa besar Dunia... Siapa Sangka Mat Sabu akan jadi sebahagian delegasi rasmi Negara ke Perhimpunan Agung PBB... Begitu juga Pemimpin seperti Dr Dzulkefly Ahmad...
Itulah Realiti Politik.. Sama lah hari ini, Kita pun tak pernah Sangka delegasi PAS, Kepimpinan dan Ulama PAS pun mampu duduk menjadi delegasi dan tetamu rasmi UMNO ke Perhimpunan Agung UMNO.. bersama sama menjerit Hidup Melayu didewan PWTC..
Hebatnya rencana Allah yang tak pernah kita mampu bayangkan.. Taqdir Allah letakkan mereka ditempat yang selayaknya untuk mereka.
Image may contain: one or more people and text
Image may contain: one or more people and text
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena