Friday 12 October 2018

[Video Indian megastar Kamal Haasan backs Anwar for PD by-election & BINTANG SHAFEE semakin malap? Khusus untuk kau, walaun & macai lah!

Sabtu, 13 Oktober 2018

Foto Otai BERSIH.
Khusus untuk kau....
Kau lah sape lagi Walaun & Macai...!
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Semua kita ada otak dan akal....
Berfungsi atau tidak, ambo tak tahu namun cuba fikir sendiri bagaimana versi islam antara Terengganu dan Kelantan yg PAS kuasai kedua-duanya.
1. Berbikini di Pulau Perhentian dan P.Redang dibolehkan tetapi berpakaian tidak sopan bagi muslim di sapinakan denda diKelantan.
2. Wayang dibolehkan di Terengganu dan tiada pun pengasingan antara lelaki dan perempuan tetapi bagi Kelantan tidak boleh ada panggung wayang kerana di katakan ISLAM tidak membenarkannya.
3. Pemuda PAS Kelantan membantah adanya panggung wayang manakala Pemuda PAS Terengganu senyap dik!
4. Arak di jual di Terengganu dan Kelantan untuk kegunaan non muslim tetapi arak yang sama di pertikaikan dijual, diminum oleh non muslim di bulan oktober di negeri lain!
PAS SEBENARNYA MEMBENTUK ISLAM ATAU ISLAM YANG MEMBENTUK PAS?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena