Monday 6 May 2019

Dari KJ kepada TMJ & Jangan tukar kapal TMJ! DAH HABIS HERET ISLAM, kini peluang baru perguna heret 'istana' pula utk platform politik..Bodek TMJ la plok [Video Sorang demi sorang pemimpin BN pakai baju oren, tak lama lagi beratur masuk dalam]

Isnin, 6 Mei 2019
Dari KJ kepada TMJ... 
Blogger A Kadir Jasin berkata rakyat bebas untuk membincangkan apa sahaja di negara ini, termasuk perbicangan untuk memastikan bahawa raja-raja tidak "merosakkan diri" mereka. 

Menulis di Facebook hari ini, penasihat media kepada perdana menteri itu berkata tidak salah bagi "pacal yang hina" untuk bertemu di mana-mana dalam era Malaysia Baru dan berbincang mengenai keadaan negara ini. 

"Sama ada di menara yang tinggi, kopitiam atau gerai mamak, rakyat bebas membincangkan kos sara hidup, kebebasan dan peranan media dan pembangunan politik, termasuk di Johor. 

"Kami banyak bercakap tentang menteri-menteri dalam Pakatan Harapan, menteri besar dan ketua menteri, Osman (Sapian) sudah pergi dan sekarang (Dr) Sahruddin (Jamal) adalah MB Johor. 

"Sekiranya Umno dan PAS bebas untuk mengatakan demonstrasi di Kuala Lumpur kononnya melindungi orang Melayu, Islam dan monarki, kita juga bebas untuk membincangkan cara dan jalan melindungi semua rakyat Malaysia dan memastikan raja-raja berperlembagaan tidak 'merosakkan' diri." 

"Kami mahu keutamaan diberikan kepada rakyat yang mengundi Pakatan Harapan pada 9 Mei 2018," katanya. - mk
TS.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, jambang dan teks
DAH HABIS HERET ISLAM, kini peluang baru perguna heret 'istana' pula utk platform politik.. Bodek TMJ la plok.
Bila pandangan TMJ tu spt mahu jatuhkan musuh politik PAS maka dianggap selari la..
Cuba TMJ kondem hentam PAS maka dgn serta merta jadi tak selari.. heeeee
Nak cari makan pun bagi waras sikit hujah tu...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena