Tuesday 9 October 2018

[Video Zahid hadir lagi ke SPRM] Anwar akan TERSUNGKUR! Ini la kelemahan parti Pas, masih cakap besar! SEGERA, Pas perlukan RM68,300 di PRK PD? Cara halus Pas nak collect duit ahli...Kalah itu sudah pasti! Pandai lebai...

Rabu, 10 Oktober 2018

Foto Otai BERSIH.
Ini la kelemahan parti PAS...
Tak pernah nak buat pengajaran dgn kelemahan yg ada.....masih bersifat bodoh sombong,ego,cakap besar dan juga takbur....
Kalau begini la caranya,sampai bila2 Pas akan jadi parti pembangang dgn pengikut yg berfikiran kelas 3...
Kesian...Walaun Pas
Foto Otai BERSIH.
Cara halus PAS nak collect duit ahli. Hahahaha.
Kalah itu sudah pasti. Dapat duit berkepuk dari ahli bawahan itu pun sudah pasti.
Pandai lebai...Walaun gak masih tolol..
Foto Parti Amanah Negara.
Mufti N9 berkata takkan mohon maaf kepada Dr. Mujahid. Begitu juga PU Syed khabarnya. Alasan mufti N9 kerana Dr. Mujahid lambat jawab dan biarkan orang spekulasi bertebaran dahulu. Sepatutnya Dr. Mujahid serta merta tampil buat penjelasan.
Ok. Yang pertamanya, tajuk berkenaan tidak menggambarkan isi sebenar artikel. Kalau dibaca transkrip temubual, sudah pastinya mereka tidak melenting begitu dan keduanya, mereka buat bising melalui media. Bukan terus kepada Dr. Mujahid.
Jadi teguran mereka secara jelas menunjukkan mereka jenis yang tidak usul 
periksa dalam menjatuhkan hukuman. Ianya satu kesalahan yang jelas. Jadi sebenarnya mereka ini jenis manusia yang ego. Itu sifat syaitan dan kerana sifat itu syaitan dihumban ke neraka.
Otai BERSIH

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena