Saturday 12 January 2019

[Video KALAU KAIL PANJANG SEJENGKAL..Pemimpin kerja mesti laju bukan 'mulut laju'] MENGEJUTKAN! Kayveas berkata beliau akan menyokong calon PH & P078 UmnoBN sudah gundah-gulana rupanya! Jangan sampai 'dibeli' PH, pesan BN pada Orang Asli.

Ahad, 13 Januari 2019
Parti komponen BN telah istihar jangan percaya BN lagi..
MENGEJUTKAN! Kayveas berkata beliau akan menyokong calon PH.
"Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya tidak akan bertanding dalam pilihan raya kecil ini, saya akan secara terbuka dan agresif menyokong calon PH.
"PH adalah apa yang Cameron Highlands perlu untuk melihat perubahan yang diperlukan selama bertahun-tahun.
mk.

Jangan sampai 'dibeli' PH, pesan BN pada Orang Asli

Anggota Majlis Tertinggi (MT) Umno Noh Omar mengingatkan pengundi Orang Asli berkenaan taktik yang mungkin digunakan oleh kerajaan Pakatan Harapan (PH) untuk mendapatkan undi mereka.
Berucap dalam acara di kubu kuat BN di Pos Mensun malam tadi, Noh mendakwa beliau melihat Orang Asli dibawa dengan menaiki bas ke sebuah hotel untuk menyertai satu jamuan.
Bagaimanapun beliau tidak menjelaskan bila ia berlaku dan berkata tidak pasti siapa yang menganjurnya.
"Saya bimbang kalau esok lusa, giliran anda pula dipanggil ke hotel itu, duduk dalam dewan, diberi makan dan diceritakan yang bukan-bukan... Fitnah BN (untuk) meracuni fikiran anda.
mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena