Saturday 19 January 2019

[Video Orang Asli mahu PH tunai janji jika menang Cameron Highlands] Jawapan terbaik tentang 1MDB, biarkan Najib BERCAKAP di mahkamah, jangan berlengah lagi & Kalau payah2 sangat PAKAT² LAH LANTIK SEMULA NAJIB JADI PM.

Ahad, 20 Januari 2019

Kes pecah amanah RM6.6b Najib, Irwan: Pendakwaan senarai 138 saksi

PAKAT² LAH LANTIK SEMULA NAJIB JADI PM

TERIMA KASIH kepada PH kerana tidak mengharamkan sesiapa SaHAja untuk BERCAKAP soal skandal terburuk dunia 1malaysiadibodohkan samada di dalam atau diluar parlimen.

Kini kEPETAHAN  dan kesediaan najib berintraksi dua hala dengan wartawan serta ramah mesra sangat luar biasa, jarang berlaku semasa dia berkuasa.

Tidak pasti jika di adakan sekali lagi majlis n2h Najib akan hadir sebagai tetamu utama? Apakah polis zaman PH akan beri alasan yang sama, isu keselamatan?

Jawapan terbaik tentang 1mdb dan yang berkaitan sangat sesuai untuk Najib BERCAKAP di mahkamah, jangan berlengah lagi.
Membela diri diluar tidak dapat menggugurkan puluhan tuduhan ke atasnya.

Hari ini kalau petrol tidak turun 1 sen, yang salah adalah PM...sebelum era PH kalau HILANG billion, salahnya orang lain... Bukan PM...

Semasa Najib berkuasa, bukankah rakyat sudah memberi peringatan demi peringatan kepadanya, apakah dia semak, siasat dan ambil tindakan seperti kerajaan sekarang lakukan KALAU dia sendiri tiada kepentingan dan terlibat????

pakat²lah lantik semula najib sebagai pm, tetiba rindu pula aku pada gst.. yg sepatutnya 12% tahun ini, termurah berbanding singapore.
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena