Saturday 19 January 2019

[Video Pas & Umno em emm heyy mouth-to-mouth] Ni ha ostad, salib terbesar di M'sia! Mat Sabu: Akhirnya kerjasama Umno-PAS bukan lagi rahsia

Ahad, 20 Januari 2019
「Gambar kucing berciuman」的圖片搜尋結果
Gambar Lucu Kucing Ciuman
No photo description available.
Ni ha ostad salib terbesar di M'sia...
No photo description available.
Image may contain: 1 person, text 

Mat Sabu: Akhirnya kerjasama Umno-PAS bukan lagi rahsia

Presiden Amanah Mohamad Sabu berkata pihaknya tahu PAS berkejasama dengan BN sejak sebelum pilihan raya umum (PRU) ke-14 lagi.
Kata Mohamad, meskipun perkara itu dinafikan oleh beberapa pemimpin PAS, kerjasama PAS dan BN bukan lagi rahsia.
"Mereka (PAS) dulu bekerjasama dengan BN secara sembunyi-sembunyi, tapi sekarang secara terang-terang.
"Ini merupakan pengkhianatan kepada ahli PAS. Di Cameron Highlands, ahli PAS akan diminta mengundi untuk BN," kata Mohamad kepada pemberita ketika ditemui di Guar Petai, Tasek Gelugor, Pulau Pinang sempena majlis perkahwinan anaknya.
Mohamad atau dikenali sebagai Mat Sabu yang pernah menjadi timbalan presiden PAS meninggalkan parti itu untuk menubuhkan Amanah.
Bagaimanapun, Mohamad mengakui cabaran di Cameron Highlands yang memerlukan Pakatan Harapan (PH) bekerja keras.
Mohamad berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Setiausaha Agung Umno Annuar Musa yang berkata sekurang-kurangnya 15 hingga 20 pemimpin PAS akan membantu calon BN berkempen bagi pilihan raya kecil (PRK) Cameron Highlands yang merupakan kawasan majoriti muslim.
Mat Sabu berkata saingan menjadi lebih mencabar kerana calon BN Ramli Mohd Noor merupakan Orang Asli yang beragama Islam.
"Tapi kita lebih risau penyokong di luar kawasan tidak pulang mengundi kerana susah mendapatkan cuti," kata Mohamad yang juga menteri pertahanan.
mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena