Saturday 19 January 2019

[Video Tengok neh sebelum ngerokok!] 'Berfoto' Najib-Netanyahu! Siapa mesra Israel sekarang? Gaya PM Malaysia! YB Sepang pula jawab Najib: La..ingatkan YB nak beli quinoa di Cameron Highlands.

Sabtu, 19 Januari 2019
「Gambar najib bertemu PM israel」的圖片搜尋結果
「Gambar najib bertemu PM israel」的圖片搜尋結果

Siapa mesra Israel sekarang, ‘berfoto’ Najib-Netanyahu

Gambar pertemuan Datuk Seri Najib Razak bersama Perdana Menteri Israel Benjamin Netanyahu (kiri) di Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) di New York yang menerima pelbagai komen negatif daripada pengguna media sosial. – Gambar flickr, 5 Oktober, 2015
Gambar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak bersama Perdana Menteri Israel Benjamin Netanyahu yang berlegar di media sosial mengundang rasa kurang senang di kalangan pengguna Internet di Malaysia.
Seorang pemilik akaun Facebook dengan nama “Nikman Nik” menganggap perbuatan itu memalukan Malaysia sekali gus bercanggah dengan propaganda kerajaan yang sering menggambarkan bekas ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai mesra Israel.
“Ha-ha..ini bebetul menconteng arang ke muka rakyat. Siapa mesra Israel sekarang? Datuk Seri Anwar Ibrahim atau Ah Jib Gor (nama mesra Najib di kalangan netizen kaum Cina),” tulis Nikman Nik dalam ruangan komen Facebook pada berita mengenai pujian akhbar The Times Of Israel terhadap Najib - TMI. By
 Ana Ghoib
Foto Kami Viral.
Gaya Perdana Menteri Malaysia...Gaya nya sudah mengambarkan keyakinan dan kehebatan nya....
Hehe tp yg pelik puak pro jib pula sakit hati ... Tak percaya tenguk komen mereka nanti ..
Foto Kami Viral.
Hari ini kerajaan Persekutuan melalui Peguam negara, mewakili orang asli di kelantan, menfailkan saman terhadap kerajaan Negeri Kelantan kerana menceroboh Hak dan tanah Orang Asli..

Nik Amar kata, Tidak ada hak dan tanah orang Asli.. Inilah Kepmpinan Ulama..Kerajaan Islam.. lebih teruk dari Israel.. Israel ada juga tinggal sikit sebahagian wilayah kat orang Palestine..Orang Asli pun takda hak langsung semata mata rakus membalak bersama Ulama..

Sebelum PRU 14, Dalam Manifesto.. Setiap rakyat dapat 1 lot Tanah.. Akhirnya Orang Asli pun takda hak atas tanah warisan depa sendiri.. Berunding pun tak mahu..
Ini membuktikan.. tanpa ratifikasikan ICERD pun, hak Bumiputera.. orang Asli boleh diceroboh kepada sesiapa pun, tak perlu campur tangan asing.. tak perlu agenda Krsitianisasi, campurtangan barat.. atas nama Kerajaan Islam pun boleh merampas dan gadaikan hak Bumiputera..
Itulah yg dilakukan UMNO selama ini.. tanpa ICERD pun UMNO gadai, rompak hak melayu dan Islam.. hari ini diwarisi PAS..
ICERD takkan membuatkan hak Bumiputera Islam tergadai.. yang akan gadaikan hak melayu..hak Bumiputera dan islam adalah Pemimpin dan Pemerintahan yg tidak Amanah.. 
Ipoh mali
Kami Viral
Kami Viral
La..ingatkan YB nak beli quinoa di Cameron Highland.
1. Media lapor mantan PM kata beliau ke Cameron Highland untuk berjalan jalan, makan angin dan membeli strawberi sahaja..bukan untuk gigit orang.
2. Oh ya ke?..tak pe lah. Ingatkan YB nak beli quinoa atau beg tangan untuk isteri tersayang. 
YB Sepang.
18-01-2019.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena