Wednesday, 8 May 2019

Malaysia Baharu: Bersih & Dinamik. Saksikan! 'Islam terancam' Sah Umno Pas BOHONG? Ustaz Deris, Hang kalau tak tau hujung pangkal..Tak payah lah nak komen pasal ekonomi [Video SKANDAL 1MDB BERSIARAN LAGI DI AMERIKA SYARIKAT]

Rabu, 8 Mei 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Imej mungkin mengandungi: teks
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Otai BERSIH
Hang kalau tak tau hujung pangkal.. tak payah lah nak komen pasal ekonomi.. baca betul2 pasal merger plan by Axiata & Telenor tu.. (https://axiata.com/…/axiata-and-telenor-combine-asian-opera…) baca dulu.. jgn dok ikut tweet penyamun.. itu pun penyamun dah edit..
Lps baca barulah buat posting.. posting skrg ni nampak bodo sgt..

3 comments:

Unknown said...

selalunya minah kena meroyan selepas bersalin tapi mamat si bukit seguntang ni pulak meroyan selepas kalah dlm pru..tambah kritikal bila tengok jebon jebon dah jadi menteri dan timb menteri..nangis nangis

nick said...

Puak2 meniaga agama ni mana ada ilmu ekonomi, ilmu pengabungan korporat apatah lagi ilmu logik dan ilmu strategi perniagaan. Balik2 puak2 ni akan ceramah pasal rukun sembahyang, rukun puasa, hukum halal dan haram. Masa dalam parlimen dulu puak2 ni gak yang dok sampuk cerita pasal pendatang asing bila dewan sedang berbincang tentang bank2 asing yang beroperasi kat Malaysia. Orang cerita pasal Bank asing tapi lebai karut faham tentang pendatang asing pastu berlagak macho konon. Lebai2 karut ni mana ada ilmu lain dari ilmu baca Quran dan baca dalil. Itu pun ilmu yang dihafal bukan difaham. Ayat Quran dan hadis pun tak boleh ditafsir dengan baik sebaliknya dok hentam keromo ulas pakai otak sempit dan ilmu yang dangkal. Itu yang dok buat arahan umat Islam diharamkan berniaga waktu solat terawih. Tak ke gila namanya kefahaman diaorang ni tentang islam. dengan pentafsiran Islam ikut nafsu dan ikut otak mereka yang sempit? Ingat ada ke non muslim yang berminat dengan Islam melihat teladan songsang dan ngok puak2 yang mengaku pengamal islam tahap gaban ni? Penyebaran Islam terencat dan tergugat dengan dakwah bawah tempurung yang dibawak oleh lebai2 karut ni!

Nick.
Cape Tiger.

Yoe Hanafi said...

Terbaik cape Tiger

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena