Sunday 7 April 2013

Menciplak @ Meniru Manifesto? & Konglomerat Petronas...

Isnin, 8 April 2013
Tawaran PR

Manifesto BN


BONGKAR....!!!!

Patutla Manifesto BN ni sama jer mcm Buku Jingga..Rupanya BN hantar pakar mereka utk Copy Paste manifesto PR....Mari kita lihat siapa yg terlibat disebalik The Making Of Manifesto Copy Paste...

1 - Setelah melihat Status Update ( https://www.facebook.com/najibrazak/posts/10151338423885952 ) dari Admin Najib Razak yg mengatakan Manifesto BN boleh dilihat melalui pautan http://manifestopru13.com/

2 - Ketua Unit ICT Janji Dicapati, En. Letiuuh telah melihat isi kandungan pautan tersebut (http://manifestopru13.com/ ) dan terdetik untuk Menyelongkar lebih lanjut.

3 - Hasil penyelongkaran, Pihak ICT dapati ia didaftarkan oleh nasigurung@gmail.com yang menggunakan nama samaran James Blunt untuk pendaftaran domain tersebut.
( http://whois.domaintools.com/manifestopru13.com )

4 - kami cuba search nasigurung@gmail.com didalam FB kot2 James Blunt ni ada acc FB atas nama email tersebut..Hasilnya amat mengejutkan..email admin untuk domain manifestopru13.com iaitu nasigurung@gmail.com juga diguna pakai oleh pengguna FB bernama CIK LILI ANWAR :https://www.facebook.com/ciklily.anwar?ref=ts&fref=ts..
(Selama ini menyamar sebagai pejuang pakatan rakyat)

5- Domain tersebut didaftarkan atas nama
Blunt, James
Marine Road
Perak, OT 40171
MY
6013452354

Rujukan: http://whois.domaintools.com/manifestopru13.com

nasigurung@gmail.com = James Blunt & Cik Lili Anwar

Ternyata BN begitu ketandusan IDEA sehingga terpaksa MENJILAT KEMBALI LUDAH MEREKA SENDIRI...

Kepada para Macai...Adakah Manifesto BN Idea Pakar2 BN Sendiri? Melalui Rajah yg disediakan..Anda boleh tahu jawapannya......Kami akan keluarkan Episod 2 dalam masa terdekat untuk pembongkaran Taktik kotor mereka pula....
Posted by Kedah La

Petronas Perabih Duit Tak Tau Pie Mana..!!
petronas

Kajian ketelusan: Petronas catat kedudukan lesu

Syarikat minyak dan gas nasional, Petronas mencatatkan prestasi lesu dalam kajian antarabnagsa mengemai ketelusan pendapatan dan pendedahan awam. Kajian itu membabitkan 44 syarikat minyak dan gas di seluruh dunia.
Michael Schumacher & Petronas Grand Prix Formula One 2010
Menurut laporan yang diterbitkan oleh Transparency International (TI) dan Revenue Watch Institute (RWI) hari ini, prestasi Petronas dalam ketiga-tiga sektor yang dijalankan pada kajian itu menunjukkan prestasi buruk.
PetronasSupercarHondaCivicTypeR
Gambar-gambar kereta Peraduan Petronas Supercar Craze
Ia adalah adalah 'laporan program anti-rasuah', 'pendedahan organisasi' dan 'pendedahan peringkat negara untuk operasi antarabangsa.'
azlan
Markah yang dicatatkan oleh Petronas adalah adalah 30, 38 dan kosong peratus, berbanding dengan skor purata pada 43, 65 dan 16 peratus.
Kumpulan BG dari UK, India Oil dan Natural Gas Corporation Norway menduduki tempat teratas dengan masing-masing mendapat markah 93, 100 dan 69 peratus.

Petronas disenaraikan di bawah 25 peratus daripada 20 syarikat antarabangsa dan 24 syarikat minyak kebangsaan yang dikaji.
KedahLanie.Info

Ni gambar petronas punya plant kat Kertih. 
 photo Header_zps1184082a.gif

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena