Thursday 1 June 2017

[Video 'KEDUDUKAN 3 ADUN PAS DI SELANGOR'] Hanya bahasa undi mampu ajar Najib dan BN.

Khamis, 1 Jun 2017

Foto Parti Amanah Negara.

Hanya bahasa undi mampu ajar Najib dan BN

Usaha ini, katanya perlu dilakukan bagi menyelamatkan negara dan rakyat dan masa depan generasi akan datang.
"Kita merasa begitu bangga menyaksikan beberapa buah negara maju seperti Amerika Syarikat, Switzerland, Jepun, Korea Selatan dan Singapura mempamerkan akhlak integriti urustadbir negara mereka yang mampu menjadi contoh kepada sekalian warga dunia," ujarnya dalam satu kenyataan hari ini.
Salahuddin merujuk tindakan tegas kerajaan Singapura berkaitan isu 1MDB yang sekali lagi memberi keaiban besar kepada negara dan rakyat Malaysia.
Menurutnya, Pengarah Urusan Berkuasa Kewangan Republik Singapura Ravi Menom mendedahkan terdapat 8 bank di republik itu yang telah terlibat dengan skandal 1MDB dan didenda hampir SD30 juta.
Namun penglibatan Najib dalam skandal mega 1MDB, ujar beliau telah berlarutan hampir 5 tahun dan mengakibatkan berlakunya malapetaka politik dan ekonomi yang sangat memalukan.
"Ianya merobek maruah negara di mata rakyat tempatan sekaligus masyarakat antarabangsa," kesal beliau.
Menurut Salahuddin, adalah sangat membimbangkan apabila fenomena amalan dan budaya rasuah yang berlaku di negara ini berinspirasikan kerajaan kleptokrasi yang dipimpin oleh Perdana Menteri.
"Tidak mustahil kepada penagih rasuah di negara ini akan dan telah menjadikan Najib sebagai ikon mereka," katanya.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena