Saturday 13 January 2018

[Video Warga Felda akan merubah politik PRU14 & Pemimpin Umno: Eloklah Mahathir Jadi PM] Mahathir calon PM-Pemimpin Umno Pas BERCEMPARA...MAHLIGAI Umno vs KANDANG rakyat!

Ahad, 14 Januari 2018

MAHATHIR CALON PM - PEMIMPIN UMNO BERTELAGAH, BERCEMPERA..


Posted by 
Besarnya nafsu politik PAS

Hadi - Kalu PAS menang 40 kerusi,"PAS MP for sale"... 
Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menjangkakan tiada satu pun parti yang akan dapat kerusi yang cukup dalam pilihan raya umum (PRU) ke-14 untuk membentuk kerajaan. 

Dalam masa sama, menurut Abdul Hadi, sekiranya PAS boleh dapat 40 kerusi, parti itu akan menjadi tempat kebergantungan parti lain yang ingin menubuhkan kerajaan. 

“Jika PAS boleh mendapat 40 kerusi parlimen, parti lain yang tidak boleh nak tubuh (kerajaan) akan bergantung kepada 40 kerusi ini. 

“Walau pun parti lain ada 100 kerusi, 80 kerusi, kerana nak tubuh kerajaan kena ada minima 112 kerusi. 

“Jika PAS ada 40 kerusi, bermakna kita akan menjadi tempat kebergantungan siapa yang nak tubuh kerajaan. Dengan 40 kerusi ini kita (PAS) ada pengaruh dan boleh minta macam-macam,” katanya seperti dilapor Harakah Daily. 

Posted by ali allah ditta 
Image may contain: outdoor and text

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena