Wednesday 17 October 2018

[Video Harap tak ada apa-apa, mesti ada hal tu] Gagal bayar hutang, 4 buah kereta Jamal Yunos kena rampas & Zahid dipanggil SPRM buat kali keenam...Ahli Umno diseru solat hajat.

Khamis, 18 Oktober 2018

Foto Yus Iman.
Gagal bayar hutang, 4 buah kereta Jamal Yunos kena rampas
BERTINDAK atas arahan mahkamah, sebuah syarikat merampas empat kereta milik Datuk Seri Jamal Md Yunos, selepas Ketua Bahagian Umno Sungai Besar itu gagal membayar hutang khidmat keselamatan diberikan kepadanya.

Empat buah kereta itu dirampas pada waktu tengah hari, hari Rabu (17 Oktober) dari sebuah kedai menjual kereta di Sungai Buloh, yang dipercayai mempunyai kaitan dengan ahli politik itu.

milosuam.



Foto Suara Rakyat.

Ahli Umno diseru solat hajat

Anggota Umno diseru mengadakan solat hajat untuk presiden parti itu, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi yang kini berdepan siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata pihaknya berdiri teguh di samping Zahid dan berdoa agar bekas timbalan perdana menteri itu diberikan kesabaran di saat-saat seperti ini.
"Saya menyeru kepada semua rakyat, penyokong dan ahli-ahli Umno agar mengadakan solat hajat memohon pertolongan dari Allah SWT sama ada secara berjamaah atau bersendirian," katanya dalam kenyataan media hari ini.
Sementara itu Pengerusi Badan Perhubungan Umno Perak, Datuk Saarani Mohamad turut menyatakan sokongan tidak berbelah bahagi kepada Zahid.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena