Tuesday 23 October 2018

[Video Najib-Lain kali saya tulis di FB, sudahlah] ADAKAH NAJIB BOLEH TIDUR LENA! Kini melibatkan International Petroleum Investment Company (IPIC) pula? Najib: Ramai menteri tak dapat tidur malam agaknya.

Selasa, 23 Oktober 2018

Foto Suara Rakyat.
TERBONGKAR LAGI! Kini yg melibatkan International Petroleum Investment Company (IPIC) pula.
Orang dalam yang bergelaran "Datuk" itu dilantik oleh Najib sebagai pengantara antara kedua-dua syarikat itu beberapa tahun lalu telah menyerah diri kepada SPRM pada Jun lalu, dan dipercayai kini diletakkan di bawah program perlindungan saksi.
ADAKAH NAJIB BOLEH TIDUR LENA SELEPAS INI?

Najib: Ramai menteri tak dapat tidur malam agaknya

"Lain kali saya tulis di FB (Facebook), sudah," kata bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak sejurus selepas beliau menyampaikan ucapan pada sesi pertama sidang Dewan Rakyat hari ini.
Terdahulu Najib berucap semasa membahaskan usul laporan kajian separuh penggal Rancangan Malaysia Ke-11 (RMK11).
Tampil dengan gaya biasanya seperti semasa masih menjadi kerajaan, Najib berucap panjang lebar membahaskan laporan tersebut dan sempat menyentuh pelbagai isu.
Bagaimanapun semasa ucapan itu dibuat jumlah kehadiran menteri dan timbalan menteri sangat terhad.
Keadaan itu turut dikongsi Anggota Parlimen Lenggong Datuk Shamsul Anuar Nasarah melalui hantaran di media sosialnya hari ini.
"Ramai menteri dan timbalan menteri PH (Pakatan Harapan) cabut waktu Pekan berucap di parlimen," kata Shamsul Anuar.
Hantaran itu kemudian dikongsi Najib yang juga anggota parlimen Pekan.
Ada temu janji awal
Kata Najib sebelum ini ada pihak yang merungut apabila beliau selalu membuat kenyataan atau melontarkan pandangan mengenai isu semasa di Facebook.
Untuk rekod sejak akhir-akhir ini Najib memang aktif memuat naik hantaran di media sosial. 
"Apabila saya tulis di FB, ada yang panggil (mahu) saya bawa ke parlimen.
"Apabila saya bawa ke parlimen, ramai menteri dan timbalan menteri hilang.
"Lain kali saya tulis di FB, sudah," kata Najib.
Beliau tidak berhenti di situ malah terus menyindir pemimpin kerajaan yang tiada dalam dewan berkenaan semasa ucapannya disampaikan.
"Mungkin kebanyakan menteri ada temu janji lunch awal. Mungkin juga ada satu dua yang terpaksa rehat tengah hari kerana tidak dapat tidur malam," katanya.
Sidang ditangguhkan untuk rehat dan makan tengah hari selepas Najib selesai menyampaikan ucapan tersebut.
Mk.

2 comments:

Margaretha Asmara - Pinjaman Bisnis Instan dan Uang Medis RIKA ANDERSON LOAN COMPANY said...

Nama saya Ny. Margaretha Asmara, dari Ambon di Indonesia, saya seorang Muslim yang taat, saya ingin menggunakan media untuk mengingatkan semua orang untuk mencari pinjaman agar berhati-hati dengan para penipu karena mereka bulan lalu di mana-mana. Sedikit, saya menderita kerugian finansial, dan karena kebutuhan saya akan modal ventura, keputusasaan dan kemiskinan, saya ditipu oleh pinjaman online palsu. Saya tidak menyerah sampai teman saya merujuk saya ke kreditur bernama Ibu RIKA ANDERSON LOAN COMPANY yang meminjamkan saya pinjaman sebesar $ 40,000 dalam waktu 24 jam setelah perusahaan pinjaman tanpa tekanan, pertama sebagai mimpi bagi saya sampai saya pertama kali melihat peringatan saya dan dikonfirmasi dari bank. Cicilan pemasangan 2 jam setelah saya mendaftar. Saya mendorong sesama warga Indonesia yang membutuhkan pinjaman untuk mendaftar dan menghubungi Ibu Rika Anderson melalui email: rikaandersonloancompany@gmail.com W/A: +19147057484 Anda juga dapat menghubungi saya melalui email: margarethaasmaran@gmail.com untuk informasi lebih lanjut.

Lady Jane said...

kabar baik!!!!

Hello All, nama saya Jane alice seorang wanita dari Indonesia, dan saya bekerja dengan kompensasi Asia yang bersatu, dengan cepat saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan seluruh masyarakat Indonesia yang mencari pinjaman Internet agar berhati-hati agar tidak jatuh ke tangan penipu. dan fraudstars banyak kreditor kredit palsu ada di sini di internet dan ada juga yang nyata dan nyata,

Saya ingin membagikan testimonial tentang bagaimana Tuhan menuntun saya kepada pemberi pinjaman sebenarnya dan dana pinjaman Real telah mengubah hidup saya dari rumput menjadi Grace, setelah saya tertipu oleh beberapa kreditor kredit di internet, saya kehilangan banyak uang untuk membayar pendaftaran. biaya. . , Biaya garansi, dan setelah pembayaran saya masih mendapatkan pinjaman saya.

Setelah berbulan-bulan berusaha mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah uang yang dikeluarkan tanpa meminjam dari perusahaan mereka, saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari kreditor kredit genue online yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya jadi saya memutuskan untuk menghubungi teman saya. yang mendapatkan pinjaman onlinenya sendiri, kami mendiskusikan kesimpulan kami mengenai masalah ini dan dia bercerita tentang seorang pria bernama Mr. Dangote yang adalah CEO Dangote Loan Company.

Jadi saya mengajukan pinjaman sebesar Rp400.000.000 dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak peduli berapa umur saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang saya inginkan adalah membangun bisnis saya dan pinjaman saya mudah disetujui. Tidak ada tekanan dan semua persiapan yang dilakukan dengan transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah mendapatkan sertifikat yang diminta dikembalikan, maka uang pinjaman saya disimpan ke rekening bank saya dan mimpiku menjadi kenyataan. Jadi saya ingin menyarankan agar setiap orang segera melamar kepada Mr. Dangote Loan Company Via email (dangotegrouploandepartment@gmail.com) dan Anda juga bisa bertanya kepada Rhoda (ladyrhodaeny@gmail.com) dan Mr. jude (judeelnino@gmail.com) dan Juga Pak Nikky (nicksonchristian342@gmail.com) untuk pertanyaan lebih lanjut

Anda juga bisa menghubungi saya melalui email di ladyjanealice@gmail.com
Dan Anda bisa mengikuti Mr dangote on instagram untuk lebih jelasnya di dangoteloancompany

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena