Thursday 2 May 2019

Pemfitnah tegar 'ABU LEMAN' KENA DAH! Dicekup di rumahnya Bemban Melaka, Tahniah SKMM & JSJK..PM sekarang dikira kuat dan selamat [Video UMNO KENDURI DUIT PENCEN RAKYAT?]

Jumaat, 3 Mei 2019
Jom Channel
1. DAULAH TERPENDAM BERSELINDUNG DI SEBALIK WAJAH WARAK? 2. AMANAH TOLAK CUBAAN WUJUD POLEMIK ISTANA-KERAJAAN 3 .UMNO KENDURI DUIT PENCEN RAKYAT? 4. SEMOGA KETUA POLIS NEGARA TERUS ISTIQOMAH
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: teks
Suara Rakyat
KENA DAH !!.. nampaknya pemfitnah tegar 'ABU LEMAN' sudah kena cekup SKMM harini kerana perbuatan fitnah beliau yg sgt ketara.
Hilanglah satu sumber fitnah yg byk dirujuk oleh walaunPAS & macaiUMNO selama ini...
Kami juga bekerjasama dgn SKMM mana2 yg cuba sebarkan fitnah akan kami ajukan terus kpd pihak SKMM dan polis terutama Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK).

SEBAB PENYINGKIRAN PERLU KUAT...


Sekuat mana kebangkitan rakyat menyokong penyingkiran seorang PM perlu diambilkira dan sekuat mana pula penggantinya dapat mengawal keadaan sangat² penting.

Tiada pengganti yang sesuai dan layak setakat ini......menjadikan PM sekarang dikira selamat.

Dalam masa yang sama perlu juga diambilkira kuasa seorang PM yang boleh menghalang semasa proses penyingkiran dibuat.
Melantik TT adalah strategi MAHATHIR yang tepat.

Yes or no juga perlu ambilkira kesan dan akibat penyingkitan PM tanpa melalui proses pilihanraya atau peralihan kuasa yang lancar.
Posted by 

2 comments:

Unknown said...

Di ganu abu LEMAN di sebut abu LEMANG.lps ni abu leman akn jd abu slps masak lemang.

Yoe Hanafi said...

Terlalu banyak yg dilakukan Abu Leman telah merosakkan minda dan cara pemikiran orang Melayu khususnya yg percaya kpd maklumat2 palsu beliau. Beliau memutar belitkan fakta sebenar dan sgt memain sentimen perkauman dan agama yg sempit utk kepentingan tertentu. Maklumat2 beliauvyg palsu dan tidak benar diperbesarkan sehingga menutupi kebenaran dan ia di syer viral terutama di kalangan pembangkang yg mencetuskan kebencian kpd pihak kerajaan. Populariti kerajaan menurun krn salah satu sebab spin putarbelit bloger menanam kebencian dan propaganda memperbodoh-bodohkan pembaca dan pengikutnya. Hukuman yg lebih berat wajar dikenakan kpd musuh yg akan menjahanamkan negara dari dalam ini.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena