Friday 3 May 2019

TMJ satu2nya suara dari istana dalam negara yg paling lantang bangkang & takut sekali Statut Rom diratifikasi oleh Malaysia? Sumber rujukannya Blog Abu Leman wakaka! [Video AMANAH TOLAK CUBAAN WUJUD POLEMIK ISTANA-KERAJAAN]

Jumaat, 3 Mei 2019
Jom Channel
Sebarang ulasan serta kritikan yang ingin dilontarkan harus dibuat dalam suasana yang harmoni dan bukan dengan penuh kebencian hingga menyebabkan ketidakharmonian dalam kalangan anggota masyarakat. "Pemuda AMANAH Nasional memberi amaran keras terhadap mana-mana pihak yang cuba untuk mengambil kesempatan menangguk di air keruh dengan cuba mewujudkan pergeseran di antara pihak kerajaan dan pihak istana.” "Cubaan untuk mewujudkan polemik yang tidak baik perlu ditolak" ujarnya.
Imej mungkin mengandungi: teks
Blog Abu Leman yg banyak menyebarkan fitnah turut menjadi sumber rujukan Tunku Mahkota Johor (TMJ), benarkah camtu sekali?
Tidak heranlah kenapa selama ini TMJ satu2nya suara dari istana dalam negara yg paling lantang bangkang & takut sekali Statut Rom diratifikasi oleh Malaysia..
Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah..

2 comments:

Unknown said...

Apa kabar abu lemang. Lena ke tido.?

mahligaiseni said...

Jadi abulah kamu Leman!

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena