Sunday 25 August 2013

Amaran buat Datuk Seri Najib Razak...

Ahad, 25 Ogos 2013
Perhatian buat seluruh rakyat Malaysia!
Amaran buat Datuk Seri Najib Razak
Tiga agensi penarafan ekonomi terkemuka dunia memberikan komen mereka terhadap keadaan sebenar ekonomi Malaysia di bawah pentadbiran Umno BN pimpinan Datuk Seri Najib Razak.

Dengan kenyataan daripada tiga agensi penarafan ekonomi terkemuka dunia ini, maka Kerajaan Rakyat berpendapat jelaslah ekonomi Malaysia berada dalam keadaan amat tidak stabil. Umno BN pimpinan Najib Razak selama ini telah membohongi rakyat dengan pelbagai kenyataan kononnya ekonomi negara kukuh dan stabil. 

Antara punca kepada pelbagai kecelaruan dan ketidakseimbangan ekonomi negara ini adalah amalan rasuah yang keterlaluan dikalangan pemimpin politik Umno BN khasnya dan kakitangan awam terutamanya Polis, Pihak Berkuasa Tempatan, Jabatan Kastam, malah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia sendiri turut terlibat dalam penyelewengan dan najis rasuah.
Kerajaan Rakyat

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena