Tuesday 27 August 2013

"Mana Datuk Husam?" tanya Datuk Nik Aziz Nik Mat apabila terjaga dari tidurnya di HUSM & Kami bersama mereka! PRAY FOR EGYPT!

Selasa, 27 Ogos 2013
Kami bersama mereka!

"Mana Datuk Husam?" tanya Datuk Nik Aziz Nik Mat apabila terjaga dari tidurnya di atas katil Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), Kubang Kerian, Kota Bharu.

Ekoran itu, keluarganya menelefon Naib Presiden PAS itu dan bergegaslah Husam ke HUSM menemui Nik Aziz. Namun Nik Aziz tertidur lagi. Husam tidak sampai hati untuk mengejutkan Mursyidul Am PAS itu.

Apabila terkejut dari tidur, sekali lagi Nik Aziz bertanya, "Mana Husam?". Sekali lagi, Husam terpaksa berpatah balik ke HUSM ketika beliau dalam perjalanan ke lapangan terbang Pengkalan Chepa untuk seterusnya ke luar negara.

Kali ini, Husam dapat mendengar apa yang hendak diperkatakan oleh Nik Aziz kepadanya. Namun ia hanya antara mereka berdua. Selepas tiga hari berlalu, sehingga kini ia tetap menjadi rahsia antara mereka.

"Ayah ok. Cuma dia perlu rehat," kata Nik Abduh."Tadi ayah bercakap dengan saya dan meminta membuat kenyataan mengenai Mesir," tambah Nik Abduh sambil membaca catatan kenyataan dari Nik Aziz itu yang sangat tidak berpuashati dengan regim tentera yang merampas kuasa dan seterusnya membunuh ribuan rakyatnya sendiri. Beliau juga tidak berpuashati dengan pemerintah Arab Saudi yang menyokong tindakan itu.
TMI
GELAGAT PEMAIN BOLASEPAK YANG TIDAK DIGEMARI OLEH "ULAMA" MUDA UMNO!!!!...LAMBANG R4BIA SUDAH SEMACAM SATU FENOMENA DIKALANGAN PEMAIN BOLASEPAK KELANTAN!!!!
Minggu lepas pernah Omak Kau siarkan kapten bolasepak Kelantan, Piya mepamirkan lambang R4BIA setalah menjaringkan gol Pertandingan Piala Malaysia ketika Kelantan menentang Pahang.

Kini pada perlawanan malam ini,  Kelantan Melawan Negeri Sembilan , penjaring sensasi pasukan Kelantan, Dickson Nwakaeme juga telah menunjukan lambang RB4IA kepada penonton setelah berjaya menjaringkan gol sulong Kelantan.

Cara meraikan jaringan gol dengan menunjukkan lambang R4BIA sebagai tanda simpati dan sokongan kepada rakyat Mesir yang dizalimi Jeneral As Sisi akan terus menjadi fenomena kalangan para pemain bolasepak tanah air terutamanya dari pasukan The Red Warriors Kelantan.
Posted by OMAK KAU!!!! at Tuesday, August 27, 2013


Dädè Rùbý's photo.



"Tunjukkan Keperihatinan Anda!"
Solidariti Buat Rakyat Mesir 
Dari guru pelatih IPG Ipoh bersama murid-murid SK Changkat Jawi, Arau, Perlis.
Kiriman : Akmal Fahmi
#mesirkini
Photo: Dari guru pelatih IPG Ipoh bersama murid-murid SK Changkat Jawi, Arau, Perlis.

Kiriman : Akmal Fahmi
#mesirkini
#R4BIA

From Malaysian Brotherhood
Kiriman : Syukree Shahidan
We condemn every kind of violence! The military coup & interim government should back of! 

From foundation students leading to Medicine & Pharmacy of CUCMS
Kiriman : Azizul Halid
#mesirkini
We Support Mursi!!
Kiriman : Nor Hidayah Khalid, Universiti Teknologi PETRONAS
#mesirkini
Photo: ‎[Rakyat mengembalikan revolusi : Sekitar tunjuk perasaan pada hari Ahad 25 Ogos di Kaherah dan seluruh daerah di Mesir]

Antara kawasan-kawasan yang terlibat adalah :
Helwan
Zaitun - Aziz billah
Oktober
Badr Shin
Asyir Min Ramadhan
Suez
Iskandariah
Manufiah
Syarqiah (rantaian manusia)
Abu hamad
Fayyoum
Bani Suef
Sinai

Sumber : الصفحة الرسمية لقناة مصر 25 الفضائية
#mesirkini
#R4BIA‎

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena