Thursday 15 August 2013

MB Kedah Panas! YANG DIPERTUAN AGONG MURKA Terhadap Mukhriz Isu KUIN?

Jumaat, 16 Ogos 2013
 Yang Dipertuan Agong Murka Terhadap Mukhriz Isu KUIN?

YDP Agong telah murka terhadap mukhriz. Baginda memberi tempoh kepada mukhriz sehingga bulan 12 ini untuk menyelesaikan segala kemelut yang melanda KUIN, jika mukhriz tidak dapat menyelesaikan masalah tersebut, baginda akan menggunakan kuasa veto yang ada untuk mengarahkan semua pelajar dan staf KUIN dipindahkan semula ke kuala ketil.

YDPA akan memantau perjalanan pentadbiran KUIN dan kerajaan kedah bagi memastikan nasib pelajar dan KUIN khususnya kampus kuala ketil terbela...
Tranungkite/Kedahkini





Sumber Maklumat : Solidariti Kolej Universiti Insaniah

Dipetik dari Laman FB  Mahasiswa Prihatin 3K

 Admin Mahasiswa Prihatin 3K sangat terharu dengan masyarakat sekeliling dan waris yang menghulurkan bantuan semangat kepada Mahasiswa Prihatin 3K. mereka inilah yang selalu mengadakan solat hajat buat Insaniah sejak awal Ramadhan yang lalu., Dengan Berkat Bulan Ramadhan, Moga doa mereka di terima Allah. Alhamdulillah syukur tentera yang d hantar illahi (Skuad Ansor Masjid Jamek Kuala Ketil)





0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena