Sunday 18 August 2013

Proton Preve bawah RM50K di Australia? Inilah yang dikatakan “Aku Janji” penurunan harga kereta...Kera di hutan disusukan!

Ahad, 18 Ogos 2013
Kera di hutan disusukan anak di rumah?
Kalau di negara kita Malaysia, "peribahasa kera di hutan disusukan" memberi maksud seseorang yang mengutamakan orang lain lebih dari keluarga sendiri sesuai dengan sambungan peribahasa tersebut yang berbunyi "...anak di rumah mati tak makan". Dek kerana terlalu mengutamakan orang luar, sehingga terlupa darah daging sendiri yang "mati tak makan". Namun begitu hal ini berbeza di sebuah tempat lain di luar negara, kera dan anak disusukan bersama-sama. Inilah kasih ibu manusia, merangkap ibu kera....
Propaganda si aDfeez 

Proton Preve bawah RM50K di Australia?
Preve_Australia

Di Malaysia harga Proton Preve di Malaysia antara RM59 000 – RM73 000. Melalui banner yang disebarkan, nampaknya rakyat Australia lebih beruntung dari rakyat Malaysia sendiri kerana mereka mampu memperolehi Preve dibawah harga RM50 000. RM3.01 = 1 AUSDOLLAR.
Dahlah mereka memperolehi bawah RM50K, kualiti yang diperolehi mereka juga tentunya lebih baik. Ini kerana sebagaimana yang diketahui, kualiti Proton untuk pasaran eksport tak sama untuk pasaran Malaysia. Untuk pasaran eksport, kualiti lebih baik. Lekeh sedikit untuk rakyat Malaysia, tak apelah, janji lebih baik untuk rakyat negara lain.

Inilah yang dikatakan “Aku Janji” penurunan harga kereta. Kerajaan dah turunkan, mahcai tentu suka kan!!

Amacam dengan Proton Subprima S yang dilancarkan semalam. Dengan hampir RM80 000, bolehlah tunggu Toyota Vios baru!!
Oleh eleh pada 18 Aug, 2013

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena