Friday 23 August 2013

Tragis! WANITA MENGANDUNG 9 BULAN MAUT - "Mengidam" Lemang Bakar Tercemar Berperisa Bisa Ular Tedung...

Jumaat, 23 Ogos 2013
Askar AS minum darah ular tedung ikhtiar hidup dalam hutan ...
taotauajer.blogspot.com
WANITA MENGANDUNG MAUT MAKAN LEMANG ULAR TEDUNG


Foto Hiasan
Wanita mengandung maut makan lemang berperisa ular tedung - Satu kejadian yang cukup menyayat hati bagi admin apabila seorang wanita yang mengandung anak pertama maut serta-merta selepas memakan lemang ketupat berperisa bangkai ular tedung yang dibeli di sebuah lokasi Bazar.

Kejadian ngeri ini memang benar-benar berlaku berdasarkan pengakuan kawan kepada wanita itu menerusi laman Instagram yang dikenali dengan nama Norish.

Diharap, semua umat Islam atau bukan agar berhati-hati ketika membeli apa-apa makanan di Bazar. Pastikan lemang ketupat yang dibeli dibelah terlebih dahulu untuk memastikan tidak ada bahan campuran berbahaya termasak sekali.

Walaubagaimana pun kesahihan cerita ini tidak dapat dipastikan.
Read more: http://biaqpila.blogspot.com/2013/08/

'Program Ikhtiar Hidup Cobra Gold 2013'
WOW! - ASKAR AS MINUM DARAH ULAR TEDUNG IKHTIAR HIDUP DALAM HUTAN (11 GAMBAR)
Program ini juga turut disertai oleh Thailand, Malaysia, Singapura, Indonesia, Jepun dan Korea Selatan.
Written By taoslayerz on Sunday, February 24, 2013 | 1:16 PM

Thailand: Untuk terus hidup, usaha atau ikhtiar harus dilakukan oleh seseorang itu ketika menghadapi sesuatu keadaan genting. Sejumlah anggota marin Amerika Syarikat (AS) meminum darah ular tedung dalam latihan ikhtiar hidup di sebuah pangkalan tentera laut di Sattahip, wilayah Chonburi, dekat Pattaya, selatan Thailand.

Program ikhtiar hidup di dalam hutan ini adalah sebahagian daripada aktiviti tahunan angkatan tentera Amerika yang diberi nama Cobra Gold 2013. Lagi gambar-gambar di bawah....

 Ia adalah fokus kepada ketahanan dan penambahbaikan diri tentera di samping mengeratkan hubungan dengan negara-negara asia fasifik. Program ini juga turut disertai oleh Thailand, Malaysia, Singapura, Indonesia, Jepun dan Korea Selatan.

Selain itu, Thai dan pengajar Amerika menunjukkan askar - bagaimana untuk mencari makanan di dalam hutan. Secara khususnya, seperti yang digunakan Cobra sebagai makanan dan ular lain. Bagi tujuan ini, ia adalah perlu untuk memutuskan kepala ular tedung, dan kemudian darah tuangkan ke dalam mulut rakan sekerja. Menurut pengajar, darah ular agak berkhasiat dan boleh memberi askar rangsangan tenaga untuk beberapa jam. Marin AS juga dilatih untuk memburu burung dan memakannya mentah., Askar diajar mencabut bulu burung dan memakan daging mereka dalam bidang tanpa rawatan haba dan kutleri. kadar penambahan hidup di dalam hutan, memberi arahan untuk menjalankan operasi pertempuran dalam peperangan nuklear, serangan kimia dan biologi.

Askar-askar AS itu juga belajar cara untuk menangkap ular tedung.





Mereka juga diajar cara untuk membunuh ayam dengan menggunakan gigi semasa menggigit leher haiwan tersebut.
SUMBER : huffingtonpost
TAOTAUAJER : Woah minum darah jadi Vampire, jika dalam keadaan yang terdesak darah juga dapat menjadi minuman bagi membekalkan kandungan air di dalam badan selain itu ia juga mampu menyembuhkan berbagai macam penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, jantung, haid tidak teratur, dan masih banyak penyakit yang dapat disembuhkan setelah meminum darah atau empedu ular kobra. - Koleksi Menarik

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena