Friday, 5 October 2018

[Video Abang Joe (Jufazli) MEMBAWANG lagi! DEDAH Rosmah Buat 227 Transaksi Pengubahan Wang Haram Ke Akaun Banknya] Apa yang menimpa Rosmah menjadi 'sejarah busuk' buat negara kita.

Jumaat, 5 Oktober 2018
Rosmah cipta rekod... 
Kesalahan yang dibayangkan dilakukan Rosmah mungkin banyak dan tidak terduga. Jika beliau kena menghadapi takdir itu, itulah sewajarnya. Setiap orang melakukan kesalahan mengikut undang2 negara dan Tuhan perlu menjalani hukuman setimpal. Tiadak ada siapa dikecualikan. 
Sejauh mana dan apa kesalahannya masih belum dipastikan. Perbicaraan masih belum dijalankan. 
Bagaimana pun takdir yang menimpa Rosmah itu perlulah diambil iktibar oleh semua orang khususnya mereka yang memiliki kuasa. Hanya mereka sedemikian sahaja berpotensi melakukan salah guna dan penyelewengan. 
Apa yang menimpa Rosmah adalah sejarah buat negara kita. Belum pernah ada isteri bekas Perdana Menteri negara ini melalui jalan yang dilalui Rosmah. Beliau mencipta sejarah juga mencipta kecemaran kepada negara, sebagai seorang perempuan yang dianggap nombor satu negara. - MSO 
Tumpang sekole.
Yahooo, ooo, ooo, ooo, ooo!
Image may contain: one or more people, people on stage and indoor
Selepas Najib Razak yang setakat ini sudah berdepan dengan 32 pertuduhan di mahkamah, kini isterinya, Rosmah Mansor pula menerima nasib yang sama. 
Oh, No, No, Nooooo!

Woi, tahu la SPRM buat kerja!
Perangai penyokong Najib dan Rosmah ni membuatkan rekyat bertambah benci pada Najib dan Rosmah Umno dan BN...
Image may contain: one or more people, close-up and text
Hrmmmmm.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena