Wednesday, 3 October 2018

[Video Irwan Serigar dancing after being removed from office & Air mata Ellie gugur lihat Najib, Rosmah di mahkamah] Kuat sungguh 'kejilatan' Ellie Suriaty? Penahanan Rosmah ikut undang-undang, bukan balas dendam – Tun Mahathir.

Khamis, 4 Oktober 2018


Image may contain: 4 people
Tan Sri ni dah kena blacklist dari keluar Negara. Nak pergi Dannok pun tak lepas. Yang paling untung tentulah Irwan SERIGA. Billion dapat collect untuk Najib. Yang 3 ekor lagi tu dapat DEDAK saja sebab tukang COVER abang Jib... 
Tumpang sekole.
Foto Suara Rakyat.
"Awak tak tahu malu ke Rosmah byk membantu rakyat miskin di M'sia", tegas Ellie Suriaty semasa buat demo semalam di depan pejabat SPRM slps mengetahui Rosmah Mansor ditahan SPRM.

Tang mana, bila Rosmah byk bantu rakyat miskin tu ??

Rosmah bantu rakyat miskin guna duit tabung dia ka atau duit2 kerajaan ??

Kuat sungguh kejilatan Ellie Suriaty. Bertuah sungguh Lokman Adam..

Foto Suara Rakyat.

Belum apa2 lagi belum nak dibicara dah kata melampau ?
Apa yg melampaunya ?

Rakyat pun berkata,tak kesian ke rakyat di tindas?

Foto Halim Mohd.
Halim 
Dia kawin bunga je berjuta2 dia lupa ke? Kaya tahap Gaban ke keluarga dia? Pernah tak dia tanya mak dia, mana dapat duit sebanyak tu? Kalau iya pun keturunan PM, tapi tak la seboros mcm ni! Tak kesian ke rakyat di tindas?

Penahanan Rosmah ikut undang-undang, bukan balas dendam – Tun Mahathir

Penahanan isteri bekas Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) adalah berdasarkan undang-undang dan bukannya bermotifkan dendam, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.
“Jika ia bertentangan dengan undang-undang, proses perundangan akan dijalankan, itu janji kita dan tidak ada niat untuk berdendam dan apa jua seumpamanya,” lapor Bernama.
“Sama ada mahkamah bersetuju atau tidak, itu adalah perkara yang berasingan,” kata Perdana Menteri itu selepas majlis perasmian Mesyuarat Menteri-Menteri ASEAN mengenai Pengurusan Bencana ke-6 di Putrajaya, hari ini.
Beliau berkata demikian merujuk dakwaan oleh anak perempuan Rosmah, Nooryana Najwa Najib, bahawa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) agak melampau bertindak menangkap ibunya, Dr Mahathir berkata tindakan itu dibuat tanpa niat dendam.
Rosmah menghadapi 17 pertuduhan pengubahan wang haram berjumlah lebih RM7 juta berkaitan 1MDB. Beliau ditahan malam tadi di ibu pejabat SPRM selepas beberapa jam disoal siasat. – Roketkini.com

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena