Wednesday, 3 October 2018

[Video Takda kena mengena dengan pilihan raya, kata Mat Sabu & Dia Tengking Kucing Terbalik Dengan Isteri Belum Tahu] Hurrmmmmm, Najib Sudah..Kini giliran Rosmah pula! Enam anggota bomba lemas dalam operasi SAR.

Khamis, 4 Oktober 2018

Dia Tengking Kucing Terbalik Dengan Isteri Belum Tahu


Foto Suara Rakyat.
KUALA LUMPUR: Anak perempuan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak meluahkan perasaan di laman Instagram susulan penahanan ibunya, Datin Seri Rosmah Mansor, sebentar tadi.

Nooryana Najwa akui terlalu sedih untuk menangis dan terlalu marah untuk menjerit.
Hurrmmmmm..
Foto Suara Rakyat.
Najib Sudah.. Kini giliran Rosmah pula..

Beranikah mereka utk melakukannya sekali lagi ??!

#HidupUMNO Tanpa Umno Habislah Melayu Hidup Merempat...

Enam anggota bomba lemas dalam operasi SAR

Enam anggota bomba lemas ketika operasi mencari dan menyelamat (SAR) di lombong di Taman Putra Perdana, Selangor hari ini.
Menurut jurucakap bomba, anggota yang terlibat dalam operasi mencari seorang remaja berusia 17 tahun yang dikhuatiri lemas selepas tergelincir dan terjatuh ke dalam lombong berkenaan kira-kira 7 malam tadi.
Enam mayat anggota bomba berkenaan sudah ditemukan namun remaja berkenaan masih belum ditemui.
"Mangsa belum dijumpai dan terdapat 6 anggota bomba unit Pasukan Penyelamat Di Air (PPDA) dilaporkan lemas ketika menjalankan operasi pencarian mangsa.
"Kesemua anggota tersebut berjaya dinaikkan ke atas dan pasukan perubatan yang berada di lokasi membuat CPR untuk menyelamatkan kesemua anggota PPDA yang lemas tetapi kesemua 6 anggota bomba disahkan meninggal dunia," katanya.
Jurucakap berkenaan berkata, maklumat kejadian akan kemas kini dari semasa ke semasa.
Terdahulu, Bernama memetik Komander Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) dari Balai Bomba Cyberjaya, Roslan Long yang berkata pihaknya menerima panggilan kecemasan pada jam 5.19 petang selepas seorang daripada tiga remaja yang ingin memancing dikhuatiri lemas.
Lapan pegawai dan anggota dilaporkan tiba di lokasi 30 minit kemudian untuk operasi mencari dan menyelamat mangsa.
Mk.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena