Wednesday 10 October 2018

[Video Terhibur Dengar Ucapan Mat Sabu "PH kawin dengan janda banyak hutang..."] Presiden Umno sambung beri keterangan di SPRM hari ini.

Khamis, 11 Oktober 2018
Foto Suara Rakyat.
"UMNO parti paling berjaya di dunia", kata Datuk Seri Najib Tun Razak, 12/5/2016. 😂
Berjaya tang mana tu?
Foto Suara Rakyat.

Zahid sambung beri keterangan di SPRM

Bekas Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi kembali ke ibu pejabat SPRM di Putrajaya pagi ini untuk menyambung kenyataannya yang direkod oleh penyiasat.
Dengan berpakaian baju batik hijau, Zahid tiba kira-kira 9.15 pagi dengan menaiki kereta jenis Lexus berwarna putih. Anak perempuannya Nurul Hidayah tiba 10 minit kemudian dengan menaiki kereta lain.
Difahamkan kehadiran Zahid di SPRM hari ini merupakan kesinambungan sesi semalam, yang kali ketiga Zahid dipanggil untuk disoal siasat sejak BN kehilangan kuasa pada bulan Mei.
Ini kali keempat Zahid memberi keterangan berhubung dakwaan penyelewengan dana membabitkan yayasan milik keluarganya iaitu Yayasan Akal Budi.
Semalam, presiden Umno itu memberi keterangan selama lapan jam kepada SPRM selain dipanggil untuk kali pertama dan kedua pada 2 dan 3 Julai lalu.
Turut hadir untuk memberi keterangan berhubung kes sama hari ini ialah anaknya, Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid yang tiba secara berasingan pada jam 9.22 pagi.
Sebelum ini, Zahid merangkap Ahli Parlimen Bagan Datuk melalui akaun laman twitter memaklumkan beliau akan memberikan kerjasama sepenuhnya SPRM bagi membantu siasatan.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena