Wednesday, 10 October 2018

[Video 'YB Samseng' Dari Umno ke DAP, kemenangan tebus kekalahan bapa] Ingat YB, kamu jadi KULI rakyat, bukan BULI rakyat macam UMNO buat dulu! Tok Adi bakal mengali kubur utk kebumikan Pas di PRK PD.

Khamis, 11 Oktober 2018
Foto Otai BERSIH.
Saya akui YB ni kasar. Tapi tu cite lain, yang saya nak bagitahu. UMNO ni dah tahu kelemahan tiap wakil rakyat PH. Hari tu seorang juga wakil rakyat Melaka buat hal pasal suruh pelajar kurang ajar dengan mak ayah. Ni tambah lagi seorang wakil rakyat sengal. UMNO ni dah lama, mereka dah lama bergelumang dengan perang saraf. 

Sesetengah wakil rakyat kita lemah dan ada yang bongkak. Sebab ada nya golongan wakil rakyat bebal yang ada sedikit ni punya habis sebelanga susu rosak. Golongan wakil rakyat yang dangkal ni tak kenal siapa UMNO. UMNO sudah tahu siapa wakil rakyat PH yang lemah untuk dijadikan sasaran untuk dijadikan isu. Pendek cerita saya nak cakap mental YB yang golongan merepek ni nasib baik tak ramai, tapi still menyusahkan ni senang koyak sebab tak tahu pengurusan isu. Ingat ya, sekarang kamu dah jadi wakil rakyat. Maka act like one

Tahu kah anda siapa lelaki dalam bulatan ini? Dia ni anak Ali Rustam & lain tu ahli UMNO. Tahukah anda yang pakai ketayap tu siapa? Dia orang UMNO kelat dan selama ni tak pernah pakai ketayap, hari kejadian dia pakai ketayap untuk jumpa YB mangkuk ni. Bijak tak? Wakil rakyat PH ni memang kena hadir kursus untuk kenali musuh and pengurusan isu berbangkit untuk kebaikan rakyat di masa hadapan. Kerja anda tu untuk jadi kuli rakyat, bukan buli rakyat macam UMNO buat dulu.

Foto Otai BERSIH.
Dulu bersama Pas sekarang bersama Pakatan Harapan..
Tok Adi bakal mengali kubur utk kebumikan Pas di PRK PD nanti...

Takbir...!

1 comments:

azhar rangkuti said...

Setahu saya Tok Adi ni dah lama jadi anggota KEADILAN. pernah nampak dia di Kongres KEADILAN 9 tahun lalu; klu x salah ingatan

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena