Monday, 6 May 2019

Ingatkan DAP yang luluskan penubuhan Universiti Xiamen, iktiraf UEC..Rupa-rupanya kerja UMNO! Geng #PenyatuanUmmah tak buat demo ke? [Video Tiada rombakan kabinet, jelas tak?]

Isnin, 6 Mei 2019
KiniTV
Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad hari ini mengulangi pendiriannya yang tidak bercadang untuk merombak barisan jemaah menteri, kerana prestasi anggota kabinet semakin baik. Walaupun mengakui ramai menteri merupakan muka baru tetapi Dr Mahathir menegaskan anggota kabinetnya cepat belajar dan boleh menjalankan tugas sebagaimana menteri yang berpengalaman sekiranya diberikan masa. "Saya tidak nampak mengapa saya perlu merombak kabinet," "Tidak akan ada rombakan kabinet. Saya kira anda jelas mengenai hal?" Katanya pada wawancara bersama media sempena sambutan ulang tahun pertama pentadbiran PH. Menjawab soalan mengenai penilaian prestasi kabinetnya, Mahathir memberikan markah lima daripada sepuluh. "Saya konservatif, saya telah berada dalam kerajaan selama 22 tahun "Saya tahu bagaimana fungsi kerajaan, tetapi orang-orang ini baru, mereka tidak tahu bagaimana kerajaan berfungsi," katanya. Bagaimanapun, kata Dr Mahathir beberapa menteri telah bertambah baik prestasi mereka selepas mendapat bimbingannya. "Selain itu, mereka takut membuat kesilapan, dan semua ini membuat keputusan lebih sukar. "Tetapi mereka belajar dengan cepat," jelasnya.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Ingatkan DAP yang luluskan penubuhan Universiti Xiamen, siap sampai lanjutkan tempoh pajakan 99 tahun Sekolah Menengah Persendirian Chung Hwa dan iktiraf UEC..
Rupa-rupanya kerja UMNO. Geng #PenyatuanUmmah tak buat demo kah?
Cuba kalau DAP buat camtu. Maunya meroyan walaunPAS caiUMNO buat demo KUMPUL 1 JUTA RAKYAT MALAYSIA !!
Bila penyangak & penyamun bersatu, kenalah jaga periuk masing2. 'Politaik Matang' la katakan..
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, teks
Asal saja terbongkar kes curi duit SRC, Najib kata TAK TAHU.. pegawai bank pon kata TAK TAHU.
Asal saja terbongkar kes tanah RTS, Sultan Johor pon kata TAK TAHU..
Kenapa suka sgt bg jawapan TAK TAHU?

3 comments:

hancing PH said...

Tak tau..sebab atok madey yg ajar kes forex 30b hilang,saya tak tau,saya tak ingat,ehh saya tak diberi tahu...senang kan idup ko che det..

Yoe Hanafi said...

Forex tu dah tutup buku memang yg bersalah pun dah mengaku dan dah letak jawatan yg dilantik DS Najib. Kalau ada bukti yg Tun M Menyeleweng sila jgn segan silu laporkan kpd pihak yg berwajib bukan buat putarbelit dan fitnah propaganda mengadu domba dan menutupi kebenaran. RCI forex zaman DS Najib yg tubuh dan telah tutup buku selesai. Apa lg yg barua2 penyamun tak puas hati.

nick said...

Macai UMNO ni bangang, bulan posa pun dok buat cerita palsu dan fitnah. Kalau ada bukti penyelewengan silalah hantar kepada Polis dan SPRM utk disiasat. Jangan dok melalut macam lanun yang dok kalut bila kapal dah nak karam. Panglima2 parti penyamun pun dah banyak kena siasat dan dakwa kat mahkamah tapi macai2 masih lagi perasan mereka tu bukan lanun dan masih suci ibarat perawan sunti. Duit berbillion2 dalam akaun tapi dok lagi menipu kononnya tak tahu duit tu masuk tang mana? Hanya sang gila dan suku sakat penyamun je yang dok percaya dengan alasan dungu tu.

Nick.
Cape Tiger.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena