Monday 13 May 2019

Polis tahan pengganas mahu BALAS DENDAM kes Adib & Walaun tahu ke? Bangsa Umno-Melayu lah yg didakwa atas kesalahan rasuah berbilion² ringgit, salahguna kuasa dan ubah wang haram di era Kerajaan BN [Video Saya tak terlibat Yapeim, Kenapa risau dengan SB, Gandingan Mantap]

Isnin, 13 Mei 2019
KiniTV
1) Yapeim rugi RM12juta dalam skim gadaian emas 2) Asyraf Wajdi nafi terlibat skandal Yapeim 3) TH catat keuntungan bersih RM440 juta suku pertama 2019 4) Tiada isu besar, kes ditutup - SB dihalang Parti Warisan 5) Datuk Mazlan Mansor, Timbalan Ketua Polis Negara yang baru
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
PETALING JAYA: Bahagian Counter Terrorism Cawangan Khas Bukit Aman berjaya menggagalkan usaha sekumpulan pengganas yang mahu membalas dendam terhadap kematian anggota bomba yang terkorban dalam rusuhan kuil Seafield, selain merancang melakukan serangan ke atas rumah ibadat dan pusat hiburan bukan Islam.
“Selain daripada itu, sel ini juga merancang untuk melakukan operasi pembunuhan terhadap personaliti-personaliti yang berprofil tinggi yang mereka tuduh tidak memperjuangkan dan sebaliknya menghina Islam,” kata Ketua Polis Negara, Abdul Hamid Bador.
Adakah ini satu usaha terancang oleh pihak2 tertentu utk menghuru-harakan keamanan negara ?. Harap pihak berkuasa dapat siasat sedalam-dalamnya siapa yg terlibat dlm usaha keganasan tersebut.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Beragama Islam, Bangsa Umno-melayu belaka yg didakwa atas perbagai kesalahan rasuah berbilion² berjuta² ringgit & salahguna kuasa & ubah wang haram di era BN menjadi kerajaan.
Tetapi dituduhnya fitnahnya Islam sedang terancam di bawah PH?
Imej mungkin mengandungi: 11 orang, orang senyum

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena